Είχε δεν είχε, την έριξε την ατάκα του ο πρόεδρος Χριστόφιας για την Ελλάδα. Στη συνάντηση που είχε με το Σύριο πρόεδρο Μπασάρ αλ Άσαντ, του είπε ότι οι Κύπριοι μοιάζουν πιο πολύ με τους Σύριους παρά με τους Έλληνες. Το αποκάλυψε ο ίδιος ο Σύριος πρόεδρος μιλώντας σε εκδήλωση στο ΚΕΒΕ λίγο πριν ολοκληρώσει την επίσκεψή του στην Κύπρο. Ούτε κι αυτή η τοποθέτηση του Προέδρου πρέπει να ξενίζει, γιατί είναι γνωστή η θέση αρκετών στο ΑΚΕΛ περί της φοινικικής καταγωγής των Ε/κ. Μετά την περί δύο εισβολών δήλωση στις ΗΠΑ, όλα αυτά τα φραστικά «τσαλιμάκια» του προέδρου δεν μπορεί παρά να είναι σκόπιμα. Αυτή την περίοδο όμως, το μόνο που πετυχαίνουν είναι να απογοητεύσουν για ακόμη μια φορά τους πολίτες, που αναμένουν σοβαρότητα και ιστορική ευθύνη απέναντι στον Ε/κ λαό. Σχολιάστε εδώ.
Related posts:
118 σχόλια
No ping yet
Ανώνυμος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 09:51 (UTC 3)
Εαν το ΑΚΕΛ δεν ειναι ΕΛληνες τοτε λυπομαστε αλλα εμεις ειμαστε.
Εαν ο Γιωργακης πηρε τη ψημο εμπιστοσυνης, ο Δημητρακης …… ουτε με σφαιρες.
Ανώνυμος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 09:55 (UTC 3)
Μπράβο και εις ανώτερα κ. Πρόεδρε. Αν θέλεις μπορείς να μετοικήσεις και στη Συρία. Εχεις το ελεύθερο από εμάς γιατί εμείς είμαστε Ελληνες και δεν σε σηκώνει ο τόπος. Περιμένουμε να ακούσουμε την επόμενη μπούρδα σου!
Ανώνυμος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 09:56 (UTC 3)
ειναι ανθρωπος με ειδικες ικανοτητες αρα πρεπει να τον βοηθησουμε και να τον κατανοουμε…ειμαι σιγουρος οτι ενα μεγαλο κονδυλι απο τον ραδιομαραθωνιο παει στο προεδρικο!!!
Ανώνυμος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 09:57 (UTC 3)
Η ΕΚΛΟΓΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΚΑΙ Η ΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ. ΠΡΟΧΩΡΑ ΑΚΑΘΕΚΤΟΣ Ο ΟΛΕΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ.
JI says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 09:58 (UTC 3)
Εξυπναδες
Ο προεδρος μιλησε για γεωγραφικη αποσταση
Ntillos says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 09:58 (UTC 3)
ma ti na sxoliasoume agapito offsite???
Enna valloume ton nou mas me ton kathe 200ari politiko???
eto kamnoumen ipomoni tsie parakaloume na ton katalavoun tsie oi alloi tsie na men ton pernoun sovara…
Kritis says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 10:10 (UTC 3)
ΕΛΕΟΣ ΠΛΕΟΝ. ΝΟΜΙΖΩ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ… ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΚΘΕΤΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ… ΕΛΕΟΣ.
Ανώνυμος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 10:11 (UTC 3)
αρα να του δωσουμε PhD Γεωγραφίας και Nobel Μαθηματικών γιατι συγκόφκει το ματι του. πραγματικα απορω με την νοημοσυνη των ψηφοφορων του.
Ανώνυμος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 10:11 (UTC 3)
Για την κατάντια μας δεν είναι άμοιροι ευθυνών το ΔΗΚΟ πρώτιστα που συνεχίζει τη δήθεν συγκυβέρνηση της καρέκλας αλλά και το ΔΗΣΥ…. Ο λαός όμως θα μιλήσει για όλους τους σύντομα.
Ανώνυμος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 10:15 (UTC 3)
E/k Laos den yparxei. H mhpos xezoume Kai to syntagama tou 60?
Ακόμη Έλληνας says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 10:17 (UTC 3)
Το ΑΚΕΛ και ο Δημητράκης δεν μας ξενίζουν με τέτοιες ‘σοφίες’. Το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το φέρει ο Κάρογιαν, που θυσιάζει αρχές και έθνος για την καρέκλα.
Ντροπή στο Δήκο.
bbg says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 10:19 (UTC 3)
αρεσκει του offsite να κυνηγα τον προεδρο σε οτι πει. ειδε οτι εχουν μεγαλη απηχηση τετοιου ειδους αρθρα στο παρελθον και το επαναλαμβανει. ετσι καλλιεργειται ο φασισμος και το μισος μεταξυ μασ και μετα διερωτουμαστε γιατι σκοτωνουμαστε στο ξυλο. παρετα τε μασ με το τ λεει καθε φορα. πειτε μας και για το συλλουρη τιποτε ουπς!
Ανώνυμος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 10:23 (UTC 3)
Θα χρησιμοποιήσω μια έκφραση που διάβασα σήμερα. ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ. Ο Πρόεδρος μας κάμνει μόνο για μουχτάρης του χωρκού του…
Ανώνυμος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 10:31 (UTC 3)
Oute gia Mouktaris tou Xorkou tou den Kanei File.
To Dikomo exei tin diki tou istoria. Einai krima kapoioi epikindinoi na tin katastrepsoun.
Γιώργος Αναστασίου says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 10:40 (UTC 3)
Να με συμπαθάτε που επανέρχομαι για το θέμα της Αγγλικής Σχολής….Μήπως τώρα είναι πιό καθαρή η οργή των γονιών; Καταλάβατε τώρα γιατί σε ώρα μαθήματος έλεγαν στα παιδιά μας ότι είναι απόγονοι αράβων και Φοινίκων, και όχι Έλληνες; Τους έδειχναν και φωτογραφίες με μελαψούς «κύπριους» ως απόδειξη…
Ανώνυμος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 10:41 (UTC 3)
Πράγματι ο πρόεδρος κάποτε παίρνει φόρα και νομίζει πως τον ακούει μόνο η ΄Ελση. Πρέπει να είναι πιο προσεχτικός.
AKM says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 10:43 (UTC 3)
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΤΑΚΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ Ε/Κ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ.ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ-JI- Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΡΙΑ.
ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΑΡΕΣΟΥΜΕ!!!!!!
Ntillos says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 10:44 (UTC 3)
re Bbg, en nomizo to offsite na asxleite me oti pei o proedros i offsite…
Ektos vevaia yia sena an den einai simantiko peri sxoliasmou oi diloseis tou oti 1. oti kai oi dyo so called miteres patrides ekanan eisvoli sto nisi, 2. o tourkikos tomeas tis levkosias apofasizei kai 3. oti exoume parapano omoiotites me tous syrious para me tous ellines…..
Μιχάλης Ταπακούδης says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 10:48 (UTC 3)
«Τρώει τον η κκελλέ του» πραγματικά όπως λέχθηκε από πολλούς και στο πιο δημοφιλές μέχρι σήμερα θέμα της Offsite(αυτό με τις εισβολές).
Αγαπητοί σχολιαστές επιλέγετε και παίρνετε, ή θα το διακωμωδήσετε ή θα φανατιστείτε, γιατί όχι το πρώτο; Ο άνθρωπος δεν νοιώθει έλληνας, ή αν το νοιώθει προτιμά να είναι πρώτιστα Κύπριος (δικαίωμα του). Εκείνοι (ειδικά του ΔΗ.ΚΟ. τζιαι της ΕΔΕΚ) που τον εψηφίσετε κατά το 2ο γύρο αντί του εθνικόφρωνα Κασουλίδη δεν πρέπει να μιλάτε, αν και πιστεύω ότι από τους χώρους σας είναι οι περισσότεροι υβριστές του. Δεν ξέρατε, δεν ρωτούσατε;
Όσο για το τι είπε, η αλήθεια είναι ότι τουλάχιστον φατσικώς και σωματικώς μοιάζουμε κατά μέσο όρο με «αραπούθκια»΄παρά με την ξανθιά φυλή που ονειρεύονται κάποιοι. Άμα πάτε Θεσσαλονίκη π.χ. θα δείτε τελείως διαφορετικούς σωματότυπους και χρωματισμούς. Αυτά με χιουμοριστική διάθεση περισσότερο.
Έλληνας είναι κάποιος διότι νοιώθει έλληνας, και στην Κύπρο η πλειοψηφία των πολιτών νοιώθουν έλληνες, τέλος! Ο πρόεδρος πρέπει να καταλάβει ότι αυτά που λέει ακούγονται και ενίοτε παρουσιάζονται με τρόπο που να φανατίζει και να «συσπειρώνει». Τι τις θέλει τέτοιες δηλώσεις;
Ανώνυμος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 11:09 (UTC 3)
Για σας, ημε τούρκος της Κύπρου (ευτυχός εν ημε πικιλόσπορος οπος εσας) τζιαί ήθελα να πω ευκαρηστω πολλα στο Χριστόφκια μας!! Έτσι πρόεδρο εγιρέφκαμεν τον στην Τουρκια τζε ιβραμεντον στη Κύπρο. Που να ερτουμεν τζε ποτζι με το καλό εσένα εννα πσιφισο πρόεδρε!!!
Ανώνυμος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 11:11 (UTC 3)
Πας μη Έλλην βάρβαρος. Ονομασία που χρησιμοποιήθηκε αρχικά από τους Αρχαίους Έλληνες και αργότερα απο τους Μεσσαιωνικούς Έλληνες ως εθνογραφική ή γεωγραφική ένδειξη, με την οποία, μέχρι τον 5ο π.Χ. αιώνα, χαρακτήριζαν όλους εκείνους που δεν ήταν Έλληνες, τους αλλοδαπούς. Καταδεικνύει ένα λαό με έντονο συναίσθημα της διαφορετικότητάς του από τους μη ανήκοντες σε αυτόν.
Η ετυμολογία της δηλώνει αυτόν που λέει «βαρ-βαρ», αυτόν δηλαδή που για τους Έλληνες μιλάει ακατάληπτα, ακατανόητα. (σημείωση: Η ετυμολογία επομένως δεικνύει έτσι και αλλιώς ποιοι είναι Έλληνες και ποιοι όχι)
Από τον 5ο αιώνα και μετά, η λέξη άρχισε να χρησιμοποιείται και με χαρακτήρα μειωτικό έναντι όλων εκείνων που δεν ήταν Έλληνες, αποκτώντας πλέον μία σειρά από σημασίες, και μπορούσε να σημαίνει κατά περίπτωση, τον διανοητικά κατώτερο, τον κτηνώδη, τον άνθρωπο που ρέπει προς την υποταγή. Άλλωστε, ο Ισοκράτης προτρέπει το Φίλιππο να κυριεύσει τους βάρβαρους του Βορρά, που εκ φύσεως είναι δουλικά γένη, ενώ ο Αριστοτέλης λέει πως οι Έλληνες είναι πλασμένοι να άρχουν και οι Ασιάτες να άρχονται.
Στην γνωστή έκφραση «πας μη Έλλην βάρβαρος», περικλείεται και η εθνική υπερηφάνεια των Ελλήνων για τα διανοητικά τους επιτεύγματα. Μια υπερηφάνεια που συνήθιζε να υπογραμμίζει και ο Μέγας Αλέξανδρος κατά τη διάρκεια της εκστρατείας του. Με την αναθηματική επιγραφή «Αλέξανδρος Φιλίππου και οι Έλληνες πλην Λακεδαιμονίων από των βαρβάρων των την Ασίαν κατοικούντων», έστειλε στην Αθήνα 300 περσικές πανοπλίες παρουσιάζοντας τη νίκη του Γρανικού, ως νίκη του πανελληνίου εναντίον των βαρβάρων. Την έκφραση τη συναντάμε και στη Μεσαιωνική Ελληνική γραμματεία. Στο ιστορικό πόνημά της Αλεξιάς η Άννα Κομνηνή χαρακτηρίζει τους μη ελληνόφωνους (Λατίνους, Άραβες, κτλ) ως βαρβάρους. Η χρήση είναι περισσότερο από λόγιος αττικισμός καθώς απαντάται και σε πολλά άλλα κέίμενα της εποχής και μεταγενέστερα… απόσπασμα από τη ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ
John says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 11:19 (UTC 3)
Κάποιος (που ξέρει) να πει τζιαι να το αναλύσει τι ακριβώς εννοεί ο πρόεδρος με το «μοιάζουμε»… διότι μπορεί να σημαίνει διάφορα πράματα…
harrys says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 11:19 (UTC 3)
kapoios na ton stamatisi na leh vlakeies.
kai h vlakeia exei oria xristofia.
ΚΑΡΑΒΑΣ 1974 says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 11:23 (UTC 3)
Για ανατρέξετε στα βιβλία της ιστορίας του Δημοτικού για να δείτε τι γράφουν. Περισσότερες αναφορές θα βρείτε για τους Φοίνικες και τους Αιγύπτιους ενώ για τους Έλληνες αόριστα πράγματα πολύ ‘πουπάνω πουπάνω’ όπως λέμε και στην κυπριακή διάλεκτο.
Και αυτά τα παιδιά είναι το μέλλον του τόπου μας. Η διάβρωση έχει ήδη αρχίσει από τις μικρές τάξεις του δημοτικού.
Μιχ says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 11:27 (UTC 3)
Έτσι είναι… στην Αμερική είχαν τον BUSH και εμείς στην Κύπρο τον Χριστόφκιαν! Κάποιος πρέπει να λαλεί τσιόφτες να γελούμεν (ή να κλαίμεν)
Μιχ says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 11:33 (UTC 3)
Ερώτησες το τζαι εξήγησε σου ?? Γιατί το «Ο κ. Χριστόφιας πιστεύει η Κύπρος είναι πιο κοντά με τη Συρία παρά με την Ελλάδα» έν μας δείχνει οτι του είπε ο Δημητράκης «Με είμαστεν πιο κοντά έννεν ??» με μιά ρίγα και ένα χάρτη! Δέιχνει ότι άλλα λέχθηκαν!
ch says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 11:55 (UTC 3)
Η αληθεια πονεί! Η πραγματικότητα είναι ότι εκτός μιας μερίδας Παφιτών που είναι απόγονοι των Αρκάδων οι άλλοι Κύπριοι (ελληνοκύπριοι και Τουρκοκύπριοι) είναι απόγονοι των Φοινίκων κατά πρώτο λόγο, των Αράβων και κάποιοι εκ Μικράς Ασίας.
Το ερώτημα που πρέπει να προβληματίσει είναι: Οι σημερινοί κάτοικοι της Ελλάδας είναι άραγε απόγονοι των (τότε) Ελλήνων;
Anonimos says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 12:01 (UTC 3)
Εμείς νιώθουμε Ελληνες και είμαστε περήφανοι για την καταγωγή μας, αν ο κ. Χριστόφιας και οι όμοιοι του αμφιβάλλουν για την ελληνική καταγωγή τους τότε έχει το ελεύθερο να μετακομίσει στη Συρία ή όπου αλλού αυτός θέλει μαζί με τους αδελφούς του τους Τουρκοκύπριους και τους υπόλοιπους έποικους. Χάρη θα μας κάνει.
Τζιερυνιώτης says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 12:02 (UTC 3)
Ρε παιδκιά ο άθρωπος μπορεί να έσειει δίκαιον. Στην Τζερύνειαν εκάμαν εισβολήν οι Έλληνες, ο Πράξανδρος τζιαι ο Κηφέας τζιαι εκτίσαν την Λάπηθον (Λάμπουσαν) τζιαι την Τζιερύνειαν. Μπορεί στο Δίκωμον να εκάμαν εισβολήν οι αράπηδες τζιαι ο Χριστόφκιας να νοιώθει γνήσιος απόγονός τους. Με τόσους ιστορικούς τζιαι διεθνολόγους με εξαιρετικά προσόντα που διαθέτει το ΑΚΕΛ (βλέπε Τσιελεπής που σε τρία χρόνια έμαθεν Ρωσσικά, έκαμεν πρώτον πτυχίον, δεύτερον πτυχίον τζιαι διδακτορικόν που όπως ο ίδιος είπεν λόγω μετριοπάθειας δεν χρησιμοποιεί τον τίτλον Δρ – φυσικά εν τζιαι επαρουσίασεν τούτα ούλλα τα διπλώματα στο ΚΥΣΑΤΣ γιατί ύστερα ήταν να φάει λάχανον το Νόμπελ εξυπνάδας), εν άξιον απορίας ήνταλως τζιαι εν εκάμαν μελέτην να αποδεικνύουν την αράπικην γνησιότηταν τους. Η ειρηνική όμως επιχείρηση της Τουρκίας το 1974 εσκόρπισεν ούλλους τους έποικους τζιαι αποκατάστησεν την ιστορικήν παραγματικότηταν. Φτύμματα μες τα μάθκια που θέλουμεν ούλλοι τζιαι τζιείνοι που τους εφκάλαμεν τζιαι τζιείνοι που εν τους εφκάλαμεν τζιαμαί τζιαι ακόμα ανεχούμαστεν τους καθημερινά να μας εξευτελίζουν έτσι τζιαι να τρων τζιαι με τα 24 τους ώσπου να σπάσουν, αν σπάσουν καμμιάν φοράν.
ΔΙΚΑΣΤΗΣ says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 12:07 (UTC 3)
..¨..είπε ότι οι Κύπριοι μοιάζουν πιο πολύ με τους Σύριους παρά με τους Έλληνες…¨ Καλά , πού διαφωνείτε ; Στην Γαλλία με ρωτούσαν ..¨..γιατι ο κύπριος Γιώργος είναι ξανθός ενώ ο κύπριος Ανδρέας είναι σχεδόν μαύρος ..;¨ Αμφιβάλλει κανένας ότι δια μέσου των αιώνων υπήρξε σημαντική ανάμιξη αίματος στις περισσότερες φυλές ; Ιδίως τους τελευταίους αιώνες με τις μεγάλες μετακινήσεις πλυθυσμών. Ο Ελύτης είπε ότι ¨το να είσαι έλληνας είναι θέμα παιδείας..¨ εννοώντας προφανώς ότι η ¨καθαρότητα¨ αίματος είναι πλεον υπόθεση χαμένη και ότι αυτό που μετρά είναι το πως εκπαιδεύτικε ο καθένας.
Ανώνυμος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 12:08 (UTC 3)
να δούμε τι άλλο θα πει τούτος ο πρόεδρος …
Lambros says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 12:11 (UTC 3)
Ego auto pou den mporo na katalavo, einai to poso xazoi eimaste os plythismos kai den antidroume me ola auta.
giati se oles tis xores o kosmas antidra kai emeis edo «arnia» ? prepei na antidrasoume, kai vlepo oti politika, ooikonomika kai istorika i kypros xanei mera me ti mera.
LAE tis Kyprou epistrateutou kai zitise proores ekloges, na allaksoume tin katastasi prin na einai arga kai mas parei apo kato olo auto. se oles tis xores auta ginontai ante kai mia fora emeis na deiksoume se autous tous anideous pou mas kybernoun oti exoume logo stin zoi mas.
PROORES EKLOGES
αναγνωστης says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 12:25 (UTC 3)
Den mboro na po tipota, dioti an anafero otidipote gia ellada tha ime ethnikistis, akrodexios kai epikindinos. as milisoume gia lathrometanastes kai tourkokiprious kalitera, tote tha imaste patriotes.proodeftiki,evropei,dimokratiki,politismopolitistiki ktl. Kai min organosete kamia poria diamartirias tha ine paranomi giati tha fonazete gia ellada kai that iste nazistes…
Ανώνυμος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 12:35 (UTC 3)
Αυτά συμβαίνουν όταν υπάρχουν αγράμματοι! Οι σύμβουλοιτου βέβαια τρέμουν να του υποδείξουν τα λάθη του γιατί όπως συνέβαινε στην τότε πατρίδα τους τη Σοβιετική Ένωση, όποιος έδειχνε έστω και απλά ότι διαφωνούσε με τον αρχηγό, χανόταν…
Γιαυτό βλέπαμε παλιά να συκώνονται στα διάφορα συνέδρια τους οι κομμουνιστές και να χειροκροτούν μέχρι να ματώσουν τα χέρια τους, εκτός και αν δινόταν το σύνθημα να σταματήσουν. Αν κάποιος σταματούσε να χειροκρατά πριν το σύνθημα έπρεπε να ‘πακεττάρει’ και να δώσει του ποθκιού του!…
Καημένοι κομμουνιστές ακόμα να ανοίξουν τα μάτια σας.
Χ says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 12:37 (UTC 3)
Είναι γεγονός ότι ο Πρόεδρος παρουσιάζει, με αυξημένη συχνότητα τελευταίως, μιά ανησυχητική επιρρέπεια σε γκάφες. Και είναι κρίμα γιατί δίνει δικαιώματα, ενώ οι προθέσεις του είναι καλές και πασχίζει για τον τόπο.
ch says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 12:43 (UTC 3)
tzinos nai
oi genetzes tous
oi
Ntillos says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 12:57 (UTC 3)
agori mou ch.. panta protos tha eisoun stes kataskinoseis tis EDON…
telika esiniditopoiises oti o Popay ennen xashishi pou epinnen oksa akoma pistevkeis to?
DontKnow says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 13:08 (UTC 3)
Είμαστε Κύπριοι! Η ελλάδα ποτέ δεν μας βοήθησε σε κάτι εκτός από τον πόλεμο που και εκεί ήταν πολύ διαλυμένες καταστάσεις! Δυστηχώς για όλους μας (και το λέω με λύπη) μεγαλώσαμε με Τούρκους και Τουρκοκύπριους και μέχρι πριν 15 χρόνια μαλλώναμε για το αν ανήκουμε Γεωγραφικά (τουλάχιστο) στην Ευρώπη ή Στην Ασία και από ότι φαίνετε ανήκουμε στην Ευρασία!
Ευχαριστώ
Agatha says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 13:23 (UTC 3)
θα συμφωνήσω με το παραπάνω σχόλιο.Ειδικά η Κύπρος που απο τις πολλές επιδρομές ονομάστηκε απο ιστορικούς η πουτάνα της μεσογείου λογικό είναι να υπάρχει ανάμιξη αίματος. Παρ’ όλα αυτά τέτοια σχόλια δεν νοούντε να γίνοντε σε μια στιγμή όπου ο λαός περνάει κρίση ταυτότητας.
πΑρ’ όλά αυτά θέλω να τονίσω αγαπητέ ΔΙΚΑΣΤΗ οτι αν οι καταβολές και η ανάμιξη αίματος έγινε απο φράγγους η σύριους δεν θα έλεγε ποτέ κανείς οτι μοιάζουμε περισσότερο μαζί τους παρά με τους έλληνες. Είναι μια πολιτιστική ταυτότητα η Ελληνική, και μετά απο αιώνες λεηλασιών και βιασμών πατρίδας γιατί δεν γίναμε φράγγοι και καταφέραμε να διατηρήσουμε την Ελληνική μας ταυτότητα;Ο πρόεδρος δεν είναι σωστό να κάνει τέτοιου είδους σχόλια.
Marios G says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 13:50 (UTC 3)
το ότι η Ελλάδα δεν μας βοήθησε στον πόλεμο ενάντια των Τούρκων δεν αλλάζει το γεγονός ότι είμαστε Έλληνες. Θα είμαστε Έλληνες ακόμα και αν μας βομβάρδιζαν ή ακόμα και αν έκαναν εισβολή (που λέει και ο Πρόεδρος).
Το πού ανήκει η Κύπρος γεωγραφικά είναι πάλι άσχετο με το αν είμαστε Έλληνες ή όχι.
Επίσης το ότι στο νησί μας ζουν Τουρκοκύπριοι και πάλι δεν αλλάζει το ότι είμαστε Έλληνες. Σε ένα κάρο χώρες συνυπάρχουν (άλλωτε ειρηνικά και άλλωτε όχι) διάφορες εθνότητες.
Είμαστε Έλληνες με Κυπριακή υποκοότητα (εξού και το Ελληνοκύπριοι). Κυπριακό έθνος όσο και να το θέλει και να προσπαθεί να το δημιουργήσει το ΑΚΕΛ δεν υπάρχει
Κώστας says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 13:56 (UTC 3)
To thema den hrizei istorikis analisis. O Anthropos einai apla ilithios kai epikindinos gia na einai proedros. Kai to idio aftoi pou vlakodws ton ipostirizoun. Isws tha ekane gia kafetzis stis laikes organwseis Pervoliwn kai na elege oti ithele.
Marios G says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 13:56 (UTC 3)
δεν είναι καλύτερα να προσπαθήσει επιτέλους ο πολύς κος Χριστόφιας να ασχοληθεί και ο ίδιος με τα όσα κάθε λίγο και λιγάκι ξεφουρνίζει? Ας «βουττά τη γλώσσα του λίο μες το μυαλό του» πρώτα και ας κάνει μια στοιχειώδη προσπάθεια να καταλάβει τί συνέπειες και τί προκαλούν τα λόγια του.
Ας μην τα βάζουμε με τα ΜΜΕ που συλλέγουν τα μαργαριτάρια του
lepris says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 13:59 (UTC 3)
ΑΝ ΝΟΙΩΘΕΙ ΜΟΥΛΛΑΣ Ο ΙΔΙΟΣ Ή ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΟΥΛΛΑΕΣ.
George says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 14:02 (UTC 3)
έχεις δίκιο, αλλά αυτός τουλάχιστο είχε ένα επιτελείο με άτομα που εργάζονταν αναξάρτητα από τις κοτσάνες που έλεγε ή έκανε. Η πολιτική των ΗΠΑ δεν επηρεάζεται ουσιαστικά από το ποιος είναι ο Πρόεδρος τους. Εμάς όμως τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά, προς το χειρότερο δυστυχώς.
Αντώνης says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 14:11 (UTC 3)
Τελικα δεν θα πάμε ποτέ μπροστα σε αυτό τον τόπο.Μια ο Χριστόφιας με τις μαλακίες του,μια εμείς που σφαζόμαστε όλη μέρα.Πάμε από το κακό στο χειρότερο.
Ferench Puskas says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 14:30 (UTC 3)
Χρειαζόταν άραγε ο Πρόεδρος να επισημάνει στον Άσαντ το προφανές και το αυτονόητο, δηλαδή την γεωγραφική εγγύτητα της Συρίας, και ο τελευταίος να το αναφέρει ως αξιοσημείωτη δήλωση;
Αγαπητέ JI δυστυχώς η αθυροστομία του Προέδρου δημιουργεί κακές εντυπώσεις από το τίποτα και για ασήμαντα θέματα. Είναι δικάιωμά του να αυτοπροσδιορίζεται και να νιώθει ότι θέλει. Αλλά δεν νομίζω ότι είναι σοφό να θίγει τα αισθήματα της πλειοψηφίας των πολιτών.
Τον τελευταίο καιρό, κάθε τρεις και λίγο, αναφύεται και κάποιο θέμα που σχετίζεται με την απαξίωση της ελληνικής συνείδησης των Κυπρίων.
Ανώνυμος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 14:39 (UTC 3)
Μπράβο Ελληναρά! Τη μισή Κύπρο την κατέχουν όμως οι Τούρκοι. Κάνε και κάτι άλλο εκτός από του να έχεις απελευθερώσει τη μισή Κύπρο!
S.X. says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 14:42 (UTC 3)
μα ακριβώς, γι αυτό είναι που υπάρχει πρόβλημα: στο τι μηνύματα στέλνει ο Χριστόφκιας με την παιδεία που κάνει μέσω των σχολίων του…
Ferench Puskas says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 14:46 (UTC 3)
Περίεργη Αριστερά με περίεργες ιδέες! Μόνο στην Κύπρο!
Πολύ καίριο και σοβαρό το ερώτημά σου ch!
Τέτοιου είδους ρατσιστικές ανοησίες, υποστήριξε και ο Jakob Philipp Fallmerayer βασιζόμενος σε γενετικού τύπου κριτήρια για την καταγωγή των λαών και ειδικά των Ελλήνων. Με την «Ελληνική Θεωρία» του ο Φαλερμάγιερ θεμελίωσε την γενική αντιπαράθεση Δύσης και Σλάβων για να ακολουθήσει 100 χρόνια μετά ο Αδολφάκος!
John says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 14:55 (UTC 3)
Εγινήκατε ούλλοι ειδήμονες. Πνάστε.
17N says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 15:03 (UTC 3)
Ο άνθρωπος εν επικίνδυνος!!!!
Μιχάλης Ταπακούδης says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 15:05 (UTC 3)
Αφενός έχεις δίκαιο Ferench, ο γονότυπος δεν έχει καμιά σχέση με το έθνος (ή τη θρησκεία), και το ερώτημα του ch είναι ανεδαφικό.
Αφετέρου όμως πολλοί συμπατριώτες μας (οι πλέον ακραίοι, και μάλλον της δεξιάς) επιμένουν ότι οι σύγχρονοι Ε/Κ (και ελλαδίτες) έχουν DNA από τις…γονάδες του Τεύκρου, του Κίμωνα, του Περικλή και του Αλέξανδρου, κάτι που ακόμα και αν ίσχυε (εδώ ο Fallmerayer έχει δίκαιο, δεν μπορεί να ισχύει με τόσες επιμιξίες δια μέσου των αιώνων)δεν παίζει κανένα ρόλο. Σου θυμίζω μόνο το σύνθημα ορισμένων από αυτούς: «Έλληνας γεννιέσαι, δεν γίνεσαι» (ενώ φυσικά, Έλληνας γίνεσαι, δεν γεννιέσαι). Αυτές οι στάσεις Ferench είναι που όζουν ναζισμού και θέλουν προσοχή και όχι αυτές που αμφισβητούν τη …γονιδιακή σχέση.
Το λάθος κάποιων αριστερών είναι ότι προσπαθούν να πείσουν όσους νοιώθουμε έλληνες ότι δεν είμαστε, μπαίνοντας άθελα τους στο ίδιο παρόλογο τρόπο σκέψης με τους «ορκισμένους εχθρούς» τους της αντίπερα όχθης.
Εμένα προσωπικά, το να βλέπω νέγρο διεθνή μπασκεμπολίστα και τσολιαδάκι (ή βρακά) με ασιατικά χαρακτηριστικά είναι νίκη και όχι κατάπτωση του ελληνικού πνεύματος!
kerveros says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 15:38 (UTC 3)
Πού είστε ακόμα να δείτε τι θα γίνει όταν σε λίγους μήνες βγει το πόρισμα της Κυπριακής βουλής για το φάκελο της Κύπρου. Σίγουρα τότε θα δούμε(δικαιολογημένα κατ’εμέ) ελληνοκύπριους πρόσφυγες να προσφεύγουν στο ΕΔΑΔ εναντίον της Ελλάδας αξιώνοντας αποζημιώσεις για απώλεια της περιουσίας τους. Αμφιβάλει κανείς ότι το πραξικόπημα έγινε από την Ελλάδα (έστω των συνταγματαρχών) πράγμα που εκμεταλλεύτηκε η Τουρκία για να εισβάλει στη Κύπρο; Ποιος τραβά τόσο πόνο εδώ και 36 και πλέον χρόνια, οι ελλαδίτες ή οι ελληνοκύπριοι, ειδικά οι πρόσφυγες; Γιατί επίσης κρατούσαν κλειστό το φάκελο της Κύπρο στην ελληνική βουλή;Απλά γιατί πολλοί από τους τότε υπεύθυνους είναι και σήμερα ψηλά στην πολιτική ζωή της Ελλάδας!!!.
Λεωνίδας says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 15:45 (UTC 3)
1. Δηλαδή εσύ έτσι και ο γείτονας σου δεν σε βοηθήσει σε κάτι, θα πάθεις γενετική ή εθνική μετάλλαξη; Π.χ. οι Λιβανέζοι είναι Άραβες. Το ότι στους πολέμους με το Ισραήλ δεν τους βοήθησαν οι άλλοι Άραβες τι έγινε; Πέραν από κάποια πικρία που σίγουρα έχουν, άλλλαξαν εθνική καταγωγή; Ή έγιναν Ιρανοί επειδή τους βοήθησαν οι Πέρσες;
2. Εάν μεγαλώσεις στην ίδια γειτονιά με Κινέζους, θα είσαι Κινέζος;
3. Παιδιά, να λέτε το τι πιστεύετε αλλά να το τεκμηριώνετε με επιστημονικά επιχειρήματα και όχι από ΜΙΣΕΛΛΗΝΙΣΜΟ. Π.χ. εάν το γενεαλογικό σου δέντρο, λέει ότι οι πρόγονοι σου (ο παππούς σου) ήταν Σαρακινός ή Σύριος, τότε μπορείς να ισχυριστείς, ότι ΕΣΥ δεν είσαι Έλληνας. Εάν το επίθετο σου π.χ. είναι Μπενίδης υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είσαι Εβραίος (Ben ελληνοποιημένο σε Benίδης Benάκης).
4. Η απεμπόληση της Εθνικής σας καταγωγής είναι προσωπική σας επιλογή, μη δεσμευτική έναντι τρίτων. Π.χ. πηγαίνετε στην Γαλλική πρεσβεία, δηλώστε ότι είστε ή αισθάνεστε Γάλλοι και εάν σας δώσουν Γαλλική εθνικότητα ή υπηκοότητα να τα πούμε.
5. «Δυστηχώς για όλους μας (και το λέω με λύπη) μεγαλώσαμε με Τούρκους και Τουρκοκύπριους…» ΔΕΝ κατάλαβα γιατί το λες με λύπη και τι σχέση έχει με το εάν είσαι Έλληνας ή Τούρκος;
6. Τι σχέση έχει εάν η Κύπρος βρίσκεται στην Ασία ή την άπω ανατολή, με την Εθνικότητα ή την καταγωγή. Κοίτα τον ορισμό του «Έθνους» και τότε θα διαπιστώσεις πως ο «τόπος» δεν παίζει ρόλο.
Αυτοί που σας δηλητηρίασαν με μισελληνισμό, (στο όνομα της δήθεν «προσέγγισης»), σας ξεγέλασαν και σας απέκρυψαν πως η άλλη πλευρά επιμένει ότι στην Κύπρο υπάρχουν Ε/Κ και Τ/Κ. Δέστε το Site της ΤΔΒΚ όπου το ομολογούν οι ίδιοι. Όπως και για το πραξικόπημα ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ότι το έκανε η Ελλάδα, αλλά η Χούντα των Αθηνών.
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ πάρτε παράδειγμα πατριωτισμού και Εθνικής υπερηφάνειας από τους Τ/Κ. Και ύστερα, τουλάχιστον νοιώστε ντροπή.
Ferench Puskas says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 16:27 (UTC 3)
Χρόνια Πολλά Μιχάλη, πάντα με υγεία!
Συμφωνώ απόλυτα με ό,τι αναφέρεις.
Ζούμε στην εποχή του απόλυτου παραλογισμού
και της αμάθειας.
Patridas says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 16:39 (UTC 3)
Pragmati einai o apolytos paralogismos na leme oti eimaste ellines….
Μιχάλης Ταπακούδης says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 16:39 (UTC 3)
Ευχαριστώ, ότι ποθείς!!
Μιχάλης Ταπακούδης says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 16:48 (UTC 3)
Patrida μάλλον μας παρεξήγησες. Και καλά εμένα, τον Ferench;;;;;; Είναι παρασάγγας πιο ιδεολόγος στην εθνικοφροσύνη από όλα αυτά τα φανατισμένα καλόπαιδα των συνθημάτων. Για διάβασε καλύτερα τι έγραψε πιο πάνω και τι σχολιάζει κατά καιρούς και θα καταλάβεις τι εννοώ.
Κωνσταντίνος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 16:52 (UTC 3)
ο Καρογιαν ειναι αρμένης δεν ειναι Ελληνοκύπριοςκ Ειμαι σίγουρος πως ειναι περίφανος για την καταγωγή του και δεν τον εδιαφερει ιδιαίτερα αν ο Δημητρος νιώθει πως ανήκει στο κυπριακό «έθνος». Η καρεκλα να εν βραστη τζιε τ αλλα ουλλα εν κουβεντες
Critic says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 16:53 (UTC 3)
Χρονια πολλα…
Συμφωνώ και στα δύο σου σημερινά σχόλια…Πάλι….Και στην Ελλάδα όμως μην νομίζεις ότι είναι λιγότερο ξενοφοβικοί από εμάς. Γιατί παρόλο που δέχτηκαν τον Σοφοκλή στην εθνική μπάσκετ όπως λες κίνησαν γη και ουρανό για να διώξουν τον Ντιαλό. Αυτός είναι ένας 18χρονος μαύρος ο οποίος παρά το γεγονός ότι πολιτογραφήθηκε Έλληνας και θα έπαιζε στην εθνική εφήβων, οι αρμόδιοι αποφάσισαν εκ των υστέρων ότι είχε πλαστά έγγραφα. Κάτι παρόμοιο φαντάζομαι θα γινόταν και στην Κύπρο σε ανάλογη περίπτωση.
Λεωνίδας says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 17:01 (UTC 3)
bbg:
Δεν μου λες φίλε, το offsite φταίει ή ο Χριστόφιας
που ανοίγει το στόμα του και όποιον πάρει ο ΧΑΡΟΣ;
Μου θυμίζεις ένα παλιό ανέκδοτο με τον Γιώρκον της Κάκας. Στο δικαστήριο:
Δικαστής: Γιώρκο πάλε δαμέ;
Γιώρκος: έτω κύριε Δικαστή, εκλέψαμεν κάτι φτυάρκα, τζιε βάλαν μας εμας.
(ο Γιώρκος, δεν μπορούσε να καταλάβει ότι βρίσκεται κατηγορούμενος ότι «έκλεψε» αλλά διότι κάποιος τον κάρφωσε !)
Κωνσταντίνος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 17:30 (UTC 3)
Αγαπητέ φίλε πατώντας πάνω στο σχόλιο σου, χωρις να θέλω να σου κάνω καμία επίθεση, απλά θέλω να επισημάνω πως οι έλληνες ουδέποτε ήταν ξανθοι ή ψηλοί κτλ.στην πλειοψηφία τους.Γι αυτό και θαύμαζαν όσους είχαν αυτή την εμφάνιση καθώς ξεχώριζαν.
στην Ιλιάδα ο Ομηρος περιγράφει τον Οδυσσέα,τυπικού έλληνα στην εμφάνιση,σαν ενα άνθρωπο μέτριου αναστήματος,με γεροδεμένο σώμα,τριχωτό (ναι οι ελληνες τότε δεν έκαναν φωτόλυση).Εξάλλου οι φωτογραφίες που μας πλασάρουν για να πείσουν για την «αφρικανικής προελεύσεως,οπως φοίνικες,σύριοι κτλ. και παριστάνουν σκουρόχρωμους κύπριους είναι απόλυτα φυσιολογικές.Ας σκεφτούμε απλά πως αυτοί οι άνθρωποι δούλευαν κάτω από τον ήλιο για σχεδόν 12 ώρες κάθε μέρα.Λογικό δεν είναι να παράξει ο οργανισμός τους τέτοιες ποσότητες μελανίνης που να τους καταστήσει σκουρόχρωμους; Τώρα γιατί έχουμε όλοι ασπρίσει ξαφνικά; δεν νομίζω να αλλιώσαμε τόσο πολύ το DNA μας.Απλά δουλευουμε σε γραφεία.Στην ηπειρωτική Ελλάδα από την Μακεδονία μέχρι την Μανη δεν ειναι όλοι οι ίδιοι αλλά έχουν διαφορές από τις οποίες μπορείς να ξεχωρίσεις από πιο μέρος της Ελλάδας προέρχεται ο καθενας. Τελος γιατί έχω μακρηγορίσει συμφωνω με την τελευταία σου πρόταση και προσθέτω Έλλην είναι και ο κοινωνός στην Ελληνική παιδεία.
Για παράδειγμα ο συντροφος Δημητρός μπορεί να γεννήθηκε στην Κύπρο να μιλά την Ελληνική γλώσσα,να πήγε σε ελληνικό σχολείο αλλα έχει ασπαστει την Σοβιετικη Παιδεία κι αυτο τον εξαιρεί από τους Έλληνες.Γι αυτο και δεν νιώθει Ελληνας Κυπριος.
Κωνσταντίνος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 17:51 (UTC 3)
Φιλε συγνώμη που θα στο πω αλλά μπήκες σε λάθος συζήτηση.Καπου αλλού θα ήθελες να τα πεις.
ISTORIA O PONOS says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 17:54 (UTC 3)
ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΔΩ ΤΣΟΥΡΑΚΟΥΘΚΙΑ ΤΟΥΣ. ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΜΩς ΑΡΓΑ Ή ΓΡΗΓΟΡΑ. ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗς ΤΗΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ. ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ.
IAKVBOS says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 18:01 (UTC 3)
καθε δευτερο σχόλιο είναι δικό σου και εμφανέστατα πασχεις απο ΑΚΕΛΙΤΙΔΑ και ΧΡΙΣΤΟΦΙΤΙΔΑ. Εχεις καταντησει ενα γραφικο στοιχειο σε αυτες τις στηλες γραφοντασ καθε μορφης ασυναρτησιες αυτοθαυμαζομενος καθε λεπτο λες και αλλη δουλειαν εν εσιης.
> Ο Τζέφρυ, γνωστος και ως Λεφτά Υπάρχουν, γνωστος και ως Γιωργάκης ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΨΗΦΟ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ. Που ειδες ρε μεγαλε ψηφο εμπιστοσυνης οταν εχασε εφτα μοναδες απο την εκλογικη του δυναμη και απεχει μολις 2.5% απο τη ΝΔ;; Απλα ο κόσμος αδιαφορησε και επεσε στήν παγιδα που του εστησε για εθνικες εκλογες τις οποιες κανενας δεν θελει.
> Εαν ο Δημητρακης – το μονιμο σου παθος – δεν σ αρεσει, ΜΗΝ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΕΙΣ αλλα σταματα να γεμιζεις αυτες τις στηλες με μακακιες.
> Το γεγονος οτι μεγαλωσαμε με τους τουρκους δεν ειναι για λυπη οπως καποιος εχει γραψει. Δεν καταλαβα γιατι ολα αυτα περι λυπης, δυστυχως και τετοιες αθλιοτητες.
> Αν ο Χριστοφιας ειπε κατι τετοιο, ειναι λαθος του. Ενταξει αν ηταν μια γεωγραφικη επισημανση και δεν ειχε πολιτικο χρωμα .Ανωνυμε, που εισαι να του τα ψαλλεις καθε ενα λεπτο… Βουρ ρε πριν καει το φαήν σου αφου αλλη δουλειαν εν εσιης. Πασχεις απο Χριστοφιτιδα
@ Κωνσταντινο. Ο κ Καρογιαν προεδρος της βουλης, ειναι ΚΥΠΡΙΟΣ και ολα οσα γραφεις ειναι βλακειες γιατι για ολους υπαρχει μια πατριδα. Αλοιμονο αν αρχισουμε τετοιους διαχωρισμους.
Αυτο που διακρινω ειναι μερικους λυσσασμενους που προσπαθουν καθε λεξη του να την κανουν μέγα θεμα. Πολυς θόρυβος για το τιποτα. Δικαιουτει οπως ο καθενας να μιλα οπως θελει, εαν δεν αρεσει μην τον ψηφισετε αντι να τον περιγραφετε με αθλιοτητες για τα μαλλια του, το χρωμα των ματιων του . Δεν τον ψηφιζω αλλα θεωρω οτι ειναι τοσο Κυπριος οπως όλοι μας, ειναι εκλελεγμενος και αν δεν αρεσει θα παει στο σπιτι του ασφαλως ΟΧΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΥ που κατα κορον δειχνει το μισος και παθολογικο προβλημα του. Ναι, ειμαστε ελληνες, ναι εχουμε διάφορες φατσες γιατι περασανε πολλοι απο πανω μας.
IAKVBOS says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 18:03 (UTC 3)
ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΙΑΚΩΒΟΣ, ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΛΕΩΝΙΔΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΙΟΤΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΤΗΛΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ.
ΓΙΑΝΝΟΣ says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 18:11 (UTC 3)
που διάβασες κατι τετοιο ρε ΑΝΟΝΥΜΟΣ; είδες πουθενά νά έχει πεί κάτι γιά τήν καταγωγή μας ή μηπως θωρεις πετειναρούθκια. Ενα γεωγραφικό σχόλιο τό κάνατε μέγα θέμα.
Εάν δέν σ αρέσει, μήν τον ψηφίσεις αλλά σοβαρέψου πρώτα. Τελικά ο καθένας λέει όποια σαχλαμάρα του κατέβει. Ισως αυτή είναι η σοβαρότητας μας. Ο ένας διότι ο Καρογιάν είναι…αρμένης (και πού ειδες τό πρόβλημα ρε φίλε;) ο άλλος για λάχανα ό άλλος γιά πατάτες και ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ μέσα σέ ούλλλα.
Κώστας says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 18:18 (UTC 3)
@ ΚΕΡΒΕΡΟ…ENΩ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΗΟ ΚΑΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΗΣΑΝ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΦΟΥΣΤΑΝΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ, ΜΠΟΝΑΝΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΚΤΟΥ, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΙΜΑΤΟΚΥΛΙΣΑΝ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΥΣ ΧΟΥΝΤΙΚΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ. ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ (ΕΚΔΟΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, ΑΘΗΝΑ, ΙΟΥΛΙΟΣ 2010)ΠΟΥ ΕΔΟΘΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟ 1986 ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΑΝΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΔΙΠΛΟΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΕΣ . ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΑΝΕ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥΣ ΣΑΝ ΚΥΡΙΕΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΩΝ. ΟΣΟΙ ΖΟΥΝ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΑΧΥΛΟΤΑΤΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΑΝ ΑΘΩΕΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΕΣ. ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΨΩ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ Ο ΠΕΡΙΦΗΜΟΣ ΦΑΚΕΛΛΟΣ, ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ. ΟΜΩΣ ΦΙΛΕ, ΑΛΛΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ.
Ανώνυμος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 18:26 (UTC 3)
παρτε το χαμπαρι οτι η offsite εν καθοδηγουμενη που το ευρωκοοοοο. ειτε εν σωστα τουτα που γραφει ειτε εν λαθος. γι αυτο τζε εξεκοψα να γραφω αλλα εννα επανερχομαι καπου καπου να σας το θυμιζω. με την αγγλικη σχολη εχει μερες να σας φανατισει.
Ανώνυμος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 18:32 (UTC 3)
Ο άνθρωπος νομίζει ότι είναι στο καφενέ του χωρκού, του τσιε λαλεί ότι θέλει καλά να πάθουμε και καλύτερα καλά να πάθουν οι φίλοι του ΔΗΚΟ που για την καρέκλα ξεβρακώνονται
antilogos says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 18:34 (UTC 3)
ρε αρνια παρασυρει σας το αντιακελικο offsite στη συζητηση που θελει και καταφερνει τα. ειδετε απηχηση που εχει. αυτη ειναι προπαγανδα του 21 αιωνα. αυριο εννα σας θωρω να σκοτώνεστε στη μαππα τζε στες διαδηλωσεις ετσι που σας φανατιζουν. εξαλλου πριν ερτουν οι πρωτοι ελληνες στην κυπρο, ηδη υπηρχαν αλλοι λαοι δαμε που εν με κοφτει ουτε θελω να ξερω ποθεν ηρτασιν.
Marios G says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 18:39 (UTC 3)
-Ο Καρογιάν είναι Κύπριος αρμενικής καταγωγής και όχι μέλος του ανύπαρκτου κυπριακού έθνους.
-Εγώ και εσύ δικαιούμαστε να λέμε ότι θέλουμε, οι συνέπειες των όσων λέμε δεν είναι σοβαρές αφού εκπροσωπούμε τους εαυτούς μας. Όταν όμως ο Πρόεδρος ενός κράτους λέει ότι θέλει τότε νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα.
Ferench Puskas says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 18:50 (UTC 3)
Όχι και έτσι ρε Patrida!
Ο αυτοπροσδιορισμός κάθε ανθρώπου (εθνικός, ηθικός, ιδεολογικός, θρησκευτικός) είναι αναφαίρετο δικαίωμα και δεν υπόκειται στον έλεγχο κανενός.
Αλλιώς ασπαζόμαστε τις ιδεοληψίες του Εθνικοσοσιαλισμού!
Τα κριτήρια αν είναι κάποιος Έλληνας ή όχι είναι βιολογικά /γονιδιακά;
Ιδού ο παραλογισμός της αμάθειας εν περιλήψει:
Τα κύρια αρχαία ελληνικά φύλα που μετανάστευσαν στον χώρο που ονομάζουμε Ελλάδα είναι 10 και χωρίζονται σε πάνω από 40 υποκατηγορίες!
http://konstantinosdavanelos.blogspot.com/2009/05/blog-post_7555.html
Στον ελληνικό χώρο υπήρχαν και τα φύλα των γηγενών, οι Προέλληνες πχ. οι Πελασγοί (που ήταν κοντοί και μαυριδεροί).
Όλα αυτά τα φύλα Προελλήνων και Ελλήνων ανεμίχθησαν, αλληλοεπηρεάσθηκαν, αλληλοσκοτώθηκαν, πέρασαν από τον λεγόμενο Ελληνικό Μεσαίωνα για να καταλήξουν σε αυτό που ονομάζουμε Κλασσική Ελλάδα, την Ελλάδα του 5ου π.Χ αιώνα.
Άρα από την αρχαιότητα, αυτοί που ονομάζουμε Έλληνες, κοινό χαρακτηριστικό είχαν την γλώσσα, τον πολιτισμό και την Ιστορία τους και όχι το γονιδίωμά τους.
Από τον 14ο μ.Χ (μετά Χριστό)- 17ο μ.χ αιώνα μετανάστευσαν μαζικά στον Ελληνικό χώρο φυλές από τον χώρο της σημερινής Αλβανίας(αρχαία Ιλλυρία). Οι μετανάστες αυτοί ονομάσθηκαν Αρβανίτες και συν τω χρόνω οι πλείστοι από αυτούς απέκτησαν ελληνική εθνική συνείδηση. Η γλώσσα τους, τα Αρβανίτικα, ομιλείται ακόμα και στις μέρες μας σε περιοχές των Αθηνών.
Επιφανείς Αρβανίτες μεταξύ άλλων και οι αγωνιστές του 1821 Μιαούλης, Μπότσαρης, Μπουμπουλίνα, Κριεζιώτης, Κουντουριώτης. Ακόμη και ο ανεκδιήγητος Θεόδωρος Πάγκαλος του ΠΑΣΟΚ κατάγεται από Αρβανίτες όπως βέβαια και ο παππούς του ο επίσης ανεκδιήγητος δικτάτορας Θεόδωρος Πάγκαλος.
Το ότι η κυπριακή διάλεκτος ανήκει στις 4 κύριες διαλέκτους των Ελλήνων και σώζεται στις μέρες μας μαζί με τις λιγοστές επιρροές των κατά καιρούς κατακτητών δείχνει γιατί οι Κύπριοι νιώθουν και λένε ότι είναι Έλληνες.
Ας μην ξεχνούμε τέλος ότι μπορεί η Κύπρος να καταδυναστεύτηκε από διάφορους κατακτητές όμως κατά την διάρκεια της Ιστορίας της μετανάστευσαν στην Κύπρο χιλιάδες Έλληνες από άλλα μέρη του Ελληνισμού. Δεν υπάρχει σχεδόν ούτε μια κυπριακή οικογένεια που δεν έχει ρίζες ή συγγενείς στον ευρύτερο Ελλαδικό χώρο.
AX says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 19:28 (UTC 3)
Ένας πρόεδρος που δεν ξεχωρίζει το πραξικόπημα και την προδοσία από την εισβολή
Ένας πρόεδρος που δεν ξεχωρίζει την ιστορία με την γεωγραφία
Ένας πρόεδρος που δεν ξεχωρίζει το μαύρο από το ασπρο
Ένας πρόεδρος που δεν μπορεί να μιλά την αγγλική γλώσσα
Ένας πρόεδρος που δεν θεωρεί το εαυτό του αρμόδιο για ένα κλείσιμο μίας αεροπορικής εταιρίας που ούτε οι άρχοντες δεν το ήξεραν.
Ένας πρόεδρος που δεν καταλαβαίνει ότι η εκμετάλλευση του συστήματος από τους φίλους του για την εμφύτευση ακόμα και δοντιών δημιουργεί αισθήματα αηδίας ακόμα και για το πιο αναίσθητο πολίτη του τόπου
Ένας πρόεδρος που θεωρεί τον εαυτό του αλάνθαστο
Ένας πρόεδρος που προσβάλλει το λαό και απεχθάνεται την κριτική
Ένας πρόεδρος που χρησιμοποιεί τα ειρωνόπουλλα του για να μας προσβάλλουν καθημερινά
Ένας πρόεδρος που μόνο οι φανατικότατοι με παρωπίδες και ωτοασπίδες οπαδοί του υποστηρίζουν σε αυτό το τόπο (το πολύ 27% κατά τι δική μου εκτίμηση)
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ!!
Κατά τα άλλα είναι πάντα εσω έτοιμος. Μάλλον έτοιμος για έσσω ήθελε να πει!!
Γιώργος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 19:52 (UTC 3)
Πολυ σωστός !
Ανώνυμος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 20:43 (UTC 3)
Η ΚΥΠΡΟΣ ΑΠΕΧΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΤΩΡΑ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΤΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ. ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ.
Η ΚΥΠΡΟΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΤΟΡΙΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΟΠΕΛΙΑ NA ΠΛΑΣΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ.
80% ΤΩΝ ΚΥΠΡΑΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΦΑΤΣΑ, ΔΕΡΜΑ ΚΤΛ ΑΡΑΒΟ-ΤΟΥΡΚΙΚΗ [ ΚΑΜΜΙΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ] ΑΡΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟ DNA ΜΑς ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΑΤΣΑ. ΜΟΝΟ ΟΙ ΡΩΣΣΙΔΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟ.
Marios G says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 20:45 (UTC 3)
ευχαριστούμε Anonymous για την προσφορά σου. Δυστυχώς εμείς οι φασίστες, εθνικιστές και ρατσιστές που τα πορωμένα μυαλά μας θέλουν να αποκαλούμε τον εαυτό μας Ελληνοκύπριους, χρειάζονται ένα άνθρωπο ανοικτόμυαλο όπως εσένα για να μας υποδεικνύει το σωστό δρόμο.
Ανώνυμος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 20:57 (UTC 3)
NA ZHSHS ALLA ELLINAS DEN ISE OSO KAI AN TO THELIS. EISE KIPRIOS. KAI EGO THELO NA EIME SOUIDOS ALLA DEN EIME.
ν ί κ ο ς says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 21:03 (UTC 3)
Πρέπει να φύγει όσο το γίνεται πιο γρήγορα.
Άρχισε να γίνεται πολύ επικίνδυνος.
Αλλά ποιος θα τον διαδεχθεί; Ο Αναστασιάδης;
ΚΡΟΝΟΣ says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 21:19 (UTC 3)
ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ. ΘΑ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ ΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗμοκρατικήΚαιροσκοπικήΟργάνωση.
Boomerang says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 21:33 (UTC 3)
Ρε εσύ. Μπας και μου θυμίζεις κανέναν γνωστό μου;
Θέλεις να κουρτίσεις πάλε κανέναν Μουρλοσυλέκτη;
Boomerang says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 21:37 (UTC 3)
ΧΧΧίκο μου εσύ…
άλλη φορά εν να σου πως τι είναι αυτό που σε προδίδει.
Λεωνίδας says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 21:39 (UTC 3)
«Αυτοί που σας δηλητηρίασαν με μισελληνισμό, (στο όνομα της δήθεν «προσέγγισης»), σας ξεγέλασαν και σας απέκρυψαν πως η άλλη πλευρά επιμένει ότι στην Κύπρο υπάρχουν Ε/Κ και Τ/Κ. Δέστε το Site της ΤΔΒΚ όπου το ομολογούν οι ίδιοι. Όπως και για το πραξικόπημα ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ότι το έκανε η Ελλάδα, αλλά η Χούντα των Αθηνών.
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ πάρτε παράδειγμα πατριωτισμού και Εθνικής υπερηφάνειας από τους Τ/Κ. Και ύστερα, τουλάχιστον νοιώστε ντροπή».
Ferench Puskas says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 21:44 (UTC 3)
Πάμε για Νόμπελ Βιολογίας! Τι σχέση έχει η αραβική φυλή με την τουρκική; Από πότε οι Άραβες και οι Τουρκοι έχουν κοινά μορφολογικά χαρακτηριστικά.
Δεν φτάνει που εκφράζετε ναζιστικού τύπου ρατσιστικές απόψεις δεν το κατέχετε και το θέμα.
Ρε παιδιά, όταν είμουν μικρός οι Ομονοιάτες αποκαλούσαν τους ξανθούς Ελλαδίτες ποδοσφαιριστές «γερμανόσπορους» διότι έτσι νόμιζαν ότι απαξίωναν την Ελλάδα. Τώρα βγάλατε τουρκο-αραβόφατσες τους Ε/Κ για να αποδείξετε ότι δεν είναι Έλληνες!
Μήπως ξέρετε τι καταγωγής είναι οι Τ/Κ; Διότι οι ίδιοι λένε ότι είναι Τούρκοι. Με τι μοιάζουν οι Τ/Κ;
Αποφασίστε αγαπητοί τι εθνικότητας είναι οι Ε/Κ διότι είναι άδικο να είναι οι μόνοι κάτοικοι του πλανήτη χωρίς εθνική καταγωγή!
Boomerang says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 22:03 (UTC 3)
Δηλαδή τώρα με αυτή την διευκρίνηση αποκαταστάθηκε ο Πρόεδρος;
Με άλλα λόγια, κάθονταν αμίλητοι και ο πρόεδρος για να σπάσει τον πάγο, σκέφτηκε να πει κάτι. Και το πρώτο που του ήρθε στο μυαλό ήταν: «Η Συρία είναι πιο κοντά από ότι η Ελλάδα»;
Άκουσα πως ο Σύριος απάντησε:»Ολάν δουλεύκεις μας;».
Λεωνίδας says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 22:06 (UTC 3)
Η Πέτρα του Ρωμιού εν πιο κοντά. Λες να καταγόμαστε που τζιαμέ;
ΧΨΩ says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 22:21 (UTC 3)
Ωιμέ, αλί και τρισαλί. Μην μας περιφρονείς.
Δείξε κατανόηση, συμπόνοια, ουμανισμό. Πες πως είμαστε λαθρομετανάστες …
Ανώνυμος says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 22:23 (UTC 3)
Giati grafeis ellinika afou den eisai ellinas?
Boomerang says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 22:26 (UTC 3)
Έτσι μπράβο. Είμαστε δυο, είμαστε τρείς, είμαστε χίλιοι δεκατρείς …
ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 22:45 (UTC 3)
ΓΙ’ ΑΥΤΟ Η ΛΑΡΝΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΑΠΟ ΑΡΑΒΕΣ, ΠΑΛΕΣΤΙΝΙΟΥΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΑΚΕΛ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΑΒΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ!
ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΗ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΑΛΕΣΤΙΝΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ. Π.Χ. ΚΑΡΟΓΙΑΝ ΑΡΜΕΝΙΟΣ-ΚΥΠΡΙΟΣ.
Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΙ ΑΡΜΕΝΙΟΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ. ΥΡΘΑΝ ΩΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΓΚΑΛΙΑΣΑΝ.
ΟΙ ΠΑΛΕΣΤΙΝΙΟΙ ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ, ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΑΚΕΛ (ΧΡΗΜΑ) ΓΙΑ 2000 ΨΗΦΟΥΣ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
Λεωνίδας says:
8 Νοεμβρίου, 2010 at 23:13 (UTC 3)
Εξαιρετικά αφιερωμένο στους Ανθέλληνες
http://news.kathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_13_31/01/2010_388603
Ανώνυμος says:
9 Νοεμβρίου, 2010 at 00:17 (UTC 3)
έλεος πλέον με τον Πρόεδρο!!!
Πόσες φορές το ίδιο πράμα!!
Αν αυτός είναι και κάποιοι άλλοι (που μοιάζουν κιόλας) Σύριοι ή άραβες, αρκετοί Κύπριοι δεν είμαστε. Είμαστε Έλληνες!
Δεν μπορούν οι δημοσιογράφοι να του απαντήσουν??
Λεωνίδας says:
9 Νοεμβρίου, 2010 at 00:37 (UTC 3)
ch:
Αν η «αλήθεια» πονεί να της δώσεις μιαν ασπιρίνη.
Όση καλή διάθεση και εάν έχω, δεν μπορώ να παρακολουθήσω τον συλλογισμό σου.
Τι ακριβώς σου έχουν πει στα «σεμινάρια» και τα μπέρδεψες; Πριν πατήσεις το «υποβολή σχολίου» σε συμβουλεύω να τους ρίχνεις μια ματιά. Και αν κάτι δεν καταλαβαίνεις, ρώτα τζιε κανέναν να σου εξηγεί τι γράφεις ή τι θέλεις να πεις!
Ch παιδί μου, τι αρλούμπα έγραψες τζιε νόμισες ότι κατέθεσες το Διδακτορικό σου ;
«Οι Ελληνοκύπριοι και οι τουρκοκύπριοι (μην νομίζεις θα αφήσω καρφίτσα να πέσει κάτω) είναι απόγονοι των Φοινίκων κτλ…»
Επικοινωνείς; Μήπως δεν είναι η «αλήθεια» που «πονεί», αλλά η κκελλέ σου;
Οι Ελληνοκύπριοι είναι απόγονοι των Φοινίκων ; Τζιε οι Τ/Κ ήντα σου φταίουν οι
γέρημοι; Μήπως σου είπαν να λες Φοινικοκύπριοι ή Αραβοκύπριοι τζιε εσαντάνωσες τα τον γιόν μου;
Ρε ch ξέρεις τι μου λες. Ότι μια «μερίδα» Παφιτών κατάφερε για πάνω από 2500 χρόνια να επιβάλει την μητρική της γλώσσα σε Άραβες, Μικρασιάτες (ρε μπας και εννοείς ΙΩΝΕΣ;) και Φοίνικες; Ε μπράβο τους σιόρ.
Ξέρω ξέρω θα μου πεις πως πριν 2500 χρόνια, τα Ελληνικά ήσαν Παγκόσμια γλώσσα γι’ αυτό και μιλούμεν Ελληνικά ! Τζιε δεν μου λες ρε καθηγητά, οι Άραβες και Φοίνικες γιατί σήμερα δεν μιλούν Ελληνικά; Σήμερα που «παγκόσμια» γλώσσα εν τα Αγγλικά γιατί τούτη η γέρημη μερίδα δεν μιλά Αγγλικά;
Ότι πελλάραν σας σερβίρουν χαύκετε την. Άκου οι Ε/Κ και Τ/Κ είναι απόγονοι των Φοινίκων !! Πως γίνεται πρώτα να προσδιορίζεις ότι οι τάδε Κύπριοι είναι Έλληνες και μετά να λές ότι αυτοί που πριν από λίγο προσδιόρισες ως Ε/Κ ή Τ/Κ είναι Φοίνικες ! Ρε ch, μήπως τελικά ενναιν η «αλήθεια» ή «η κκελλέ σου» που πονεί αλλά το πιο μέσα της;
Το λοιπόν, επειδή τυγχάνει να ξέρω από πού πηγάζει η προπαγάνδα περί «Ινδοευρωπαίων», περί Φοινίκων και «απογόνων» τους, ότι η Ελληνική γραφή είναι Φοινικική, προχωρώ. Αφού δεν μπορείτε να αποδείξετε τα περί απογόνων των Φοινίκων, προχωράτε στο επόμενο τελικό στάδιο. Εκείνο της «απαξίωσης». «Οι σημερινοί Έλληνες δεν έχουν καμιά σχέση με τους Αρχαίους Έλληνες». Ενώ εσείς είστε πιστά αντίγραφα των Φοινίκων !!! Φτού να μην μας βασκαθείτε.
Μα ήντα που συμβαίνει σιόρ. Που τον πιο μιτσίν ως τον πιο μεγάλον του Ακέλ, ούλλοι έναν επίπεδο IQ; Επιδημία έππεσεν ;
Λεωνίδας says:
9 Νοεμβρίου, 2010 at 01:35 (UTC 3)
Ferench Puskas:
Οι original «Αλβανοί», δεν έχουν καμία σχέση με τους Ιλλυριούς. Προέρχονται από την δεξιά ακτή του Εύξυνου Πόντου (βλέπε Αλβανό Ποταμό). Τους έφεραν οι Τούρκοι στην Ιλλυρία (που κατοικείτο από τους Ιλλυριούς, οι οποίοι είναι συγγενικά φύλα με τους Έλληνες). Τους έκαναν μουσουλμάνους (μαζί με αρκετούς Ιλλυριούς) και τους τοποθέτησαν (δεν μετανάστευσαν) ως Τοποτηρητές της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Είναι γνωστοί ως Τουρκαρβανίτες ή και Γυφταρβανίτες. (είναι μελαχρινοί με έντονα χαρακτηριστικά). Έτσι βρέθηκαν στην Ελλάδα. Σήμερα ως επί το πλείστον κατοικούν στις Θήβες και Λειβαδιά. Στα Σπάτα και άλλα μέρη είναι Ιλλυριοί, που ασπάστηκαν την ορθοδοξία. (αυτοί είναι που αφομοιωθήκαν με τους υπόλοιπους Έλληνες. Ιδίως αυτοί που έκαναν μεικτούς γάμους με Μικρασιάτες.)
Όσο αφορά τα Ελληνικά Φύλα, ναι σύμφωνα με τους τότε Ιστορικούς, μετανάστεψαν από τον Βορρά. Τι εννοούσαν όμως οι Αρχαίοι όταν έλεγαν Βορρά; Ασφαλώς όχι τον Καύκασο. Μην ξεχνάς, ότι όταν οι Αρχαίοι μιλούσαν για τον σημερινό Βορρά, τον αποκαλούσαν «Υπερβορεία». Ακόμη και την Μακεδονία την αποκαλούσαν Βορρά.
Αυτά τα αναφέρω ως εναλλακτική θεώρηση και άποψη.
Τέλος, χωρίς καμιά διάθεση σοβινισμού ή εθνοσοσιαλισμού οφείλω να υπερασπίσω το Ελληνικό Γονίδιο. Δεν είμαι άνθρωπος της εκκλησίας και έχω την δική μου θεώρηση για τον Χριστιανισμό. Όταν όμως χτυπιέται η Ορθοδοξία, η Γλώσσα μου και η Ιστορία μου, ναι οφείλω να μετατραπώ σε Εθνικιστή. Στην Ελλάδα κατήργησαν την αναγραφή του θρησκεύματος από την ταυτότητα. Και ήμουν αντίθετος. Όχι από θρησκευτικό φανατισμό, αλλά γιατί γνωρίζω το δόγμα Κίσσινγκερ. Οι μέρες είναι πονηρές. Όπως καλά γνωρίζεις, σήμερα το σύστημα δεν δημιουργεί Δικτατορίες ή εισβολές για να εκμεταλλευτεί τους Λαούς. Αρκεί να ανεβάσει τα σπρέτ. Η τοποθέτηση μου:
Εθνικισμός και σοσιαλισμός-ανθρωπισμός Ο Ίων Δραγούμης, μετά από μακρά πορεία εσωτερικού προβληματισμού θα καταλήξει, στον συνδυασμό εθνικισμού, σοσιαλισμού και ανθρωπισμού. Γράφει χαρακτηριστικά ο ίδιος στο ημερολόγιό του (18-3-1919): «Αγαπώ πάρα πολύ τον άνθρωπο για να γίνω στενός σοσιαλιστής. Αγαπώ πάρα πολύ τον άνθρωπο για να γίνω στενός πατριώτης. Αγαπώ πάρα πολύ τον άνθρωπο για να νοιώσω τον εαυτό μου άτομο. Από άνθρωπος μιας τάξης με ορισμένα συμφέροντα τάξης, γίνομαι σοσιαλιστής με την πλατιά έννοια, και θέλω μια καινούρια οικονομία της κοινωνίας μου και των άλλων κοινωνιών. Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος.»
Boomerang says:
9 Νοεμβρίου, 2010 at 01:47 (UTC 3)
Να ζήσεις αλλά το αυτοκίνητο σου δεν είναι δικό σου, το σπίτι σου δεν είναι δικό σου όσο και να το θέλεις.
Είναι δικά μου. Και εγώ θέλω να είσαι έξυπνος αλλά δεν είσαι.
Χαλόου, είναι κανένας inside your mind?
Boomerang says:
9 Νοεμβρίου, 2010 at 02:04 (UTC 3)
Ρε εσύ. Μπας και μου θυμίζεις κανέναν γνωστό μου;
OK... says:
9 Νοεμβρίου, 2010 at 02:12 (UTC 3)
Η γλώσσα που μιλάς εν πέζει κανένα ρόλο. Μελέτα το λλιο πριν να αννίεις το στόμα σου τζιαι να σίρνεις αρλούμπες.
ΧΨΩ says:
9 Νοεμβρίου, 2010 at 03:10 (UTC 3)
Critic:
Κάνεις λάθος. Η περίπτωση δεν είναι η ίδια.
Ο Σοφοκλής, έχει πατέρα Έλληνα. Άν και μαύρος (από την μητέρα του) είναι τόσο ‘Ελληνας όσο και από την Εθνικότητα της μητέρας του.
ΧΨΩ says:
9 Νοεμβρίου, 2010 at 03:27 (UTC 3)
Έχεις δίκαιο ΟΚ. Εν δυνατόν η μητρική σου γλώσσα να είναι η Ελληνική και εσύ να ισχυρίζεσαι ότι είσαι Έλληνας;… οϊ σιόρ. Όταν μιλάς Ελληνικά, σίουρα είσαι Φοίνικας! Εν καλά που σκέφτουμε ΟΚ μάνα μου;
όξα έσυρα καμιάν αρλούμπα;
Πάντως συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου.
«Μελέτα το λλιο πριν να αννίεις το στόμα σου τζιαι να σίρνεις αρλούμπες».
Patridas says:
9 Νοεμβρίου, 2010 at 09:44 (UTC 3)
Kopellia ennow to.. asxetos to ti egrapsete… Stin simerini kipro einai paralogismos na eisai ellinas dioti eisai eokavitatsis, xountikos, praksikopoimatias kai avtos pou efere tous Tourkous sto nisi..
Oi tampeles dinontai evkola…
NINOS says:
9 Νοεμβρίου, 2010 at 10:50 (UTC 3)
Ελληνες ειμαστε και Ελληνες θα παραμεινουμαι οσο και αν το ΑΚΕΛ θελει να το αλλαξει. Εδω πολεμησαμε 2000 χρονια και κανενας δεν καταφερε να μας αλλαξει και θα τα καταφερει το ΑΚΕΛ επειδη εκατσε στις καρεκλες για 5 χρονια. Και αυτα περι εισβολων και μπουρδες η μητερα Πατριδα παραμενει η Ελλαδα και οι ελληνες αδερφοι μας και ο μεγαλυτερος εχθρος μας η Τουρκια και οσοι την εδω την εκπροσωπουν( τουρκοκυπριοι).
Για αυτο συμβουλευω το ΑΚΕΛ να σταματησει αυτο το παραμυθι διοτι αν τελικα αναλυσει το θεμα μονο ζημια θα προκαλεσει σε αυτο.
Αν θελει προεδρος να ειναι αδερφος με τους συμπαθεστατους κατα τα αλλα Ρωσους, Συριους, Παλαιστηνιους, Κουβανους, Κινεζους και Βορειοκορεατες να το κρατηση για τον ευατο του και να σταματησει να κανει δηλωσεις που δεν μας εκφραζουν!!!!!!!!!!
Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ!!!
eponymous says:
9 Νοεμβρίου, 2010 at 11:05 (UTC 3)
tha itheles na eisoun enas psilos ksanthos aggelos yia re anonymous?
IAkωβος says:
9 Νοεμβρίου, 2010 at 14:56 (UTC 3)
@marios g…
Αδυνατώ να αντιληφθώ ή να δικαιολογήσω τήν επιμονή σου να διαχωρίζεις τους κυπρίους λές καί εσυ είσαι περισσότερο κύπριος από άλλους. Στην Κύπρο υπάρχουνε διάφορες εθνότητες με ίσα δικαιώματα καί τήν ίδια πατρίδα. Ολοι εμείς οι κύπριοι ανεξάρτητα από γλώσσα ή θρησκεία είμαστε μέλη αυτού του κράτους. Πέραν τούτου ο καθένας δικαιούται να λέει και νά πιστεύει ότι θέλει είτε ειναι έλλην, αρμένης, τούρκος, μαρωνίτης, λατίνος κλπ. Γιατί λοιπόν αυτή η διάκριση γιά τόν κ Καρογιάν; Κύπριος είναι όπως εσύ κ εγώ καί υποχρέωση του είναι να εργάζεται γιά τό καλό αυτού του τόπου.
Εάν οι πολιτικοί μας ηγέτες – δημοκρατικώτατα εκλεγμένοι – λένε μακακίες, έχουμε τή δύναμη τής ψήφου να τούς απορρίψουμε μέ βάση τήν απόδοση τους καί όχι τήν όποια εθνότητα τους. Γιά μένα, όποιος εργάζεται τίμια και παραγωγικά γιά τή χώρα μου, είναι καλοδεχούμενος αρκεί νά είναι ΚΥΠΡΙΟΣ.
YIANNIS says:
9 Νοεμβρίου, 2010 at 14:58 (UTC 3)
ΠΡΟς ….OFFSITE
Η ΩΡΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΩΡΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΑ ΩΡΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΔΕΙΧΝΕΤΕ.
Ferench Puskas says:
9 Νοεμβρίου, 2010 at 16:55 (UTC 3)
Πάμε για Τριζωνική Τρικοινοτική Ομοσπονδία με 3ο συνιστών κρατίδιον την Πάφο.
Μιχάλης Ταπακούδης says:
9 Νοεμβρίου, 2010 at 17:29 (UTC 3)
Χα-χα-χα!!!!
Μιχάλης Ταπακούδης says:
9 Νοεμβρίου, 2010 at 17:41 (UTC 3)
Πάντως Ferench αν είναι έξυπνοι (ή πονηροί, διαλέγεις και παίρνεις) οι της Offsite θα ασχολούνται μόνο με ατάκες του προέδρου περί έθνους και το English school. Δες τα πιο δημοφιλή θέματα και θα καταλάβεις τι εννοώ.
ΜΒ says:
11 Νοεμβρίου, 2010 at 21:12 (UTC 3)
Κατα τον Ισοκρατη (4ος αιωνας ΠΧ) – Ελληνες καλουνται οι μετεχοντες της ημων παιδιας.
ISTORIA O PONOS says:
11 Νοεμβρίου, 2010 at 21:52 (UTC 3)
εΣΎ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΚΑΛΟΓΕΡΟΣΠΟΡΟΣ
Boomerang says:
11 Νοεμβρίου, 2010 at 23:22 (UTC 3)
Ρε ΧΧΧίκο σου είπα σταμάτα να μιλάς.
Άσχετε, αγράμματε, αστοιχείωτε. Τι δουλειά έχει ο Ισοκράτης με τους καλόγηρους;
Γιουσουφάκι κάτσε φρόνημα γιατί μάλλον σε ψάχνει ο Μουρλοσυλέκτης.
ISTORIA O PONOS says:
11 Νοεμβρίου, 2010 at 23:44 (UTC 3)
bOOMERANG = Μουρλοσυλλέκτης = Πουτανοπαίδι = Κολοπαίδι = μουτσιοΕθνικιστής = Κοκκονοσυκο = Βλήτο =Βλήμα
ΜΟΥΡΛΟΣΥΛΕΚΤΗΣ says:
12 Νοεμβρίου, 2010 at 00:07 (UTC 3)
Boomerang:
Σε παρακαλώ μην μου πειράζεις το χανουμάκι.
Θα το συγχύσεις τζιε που την στεναχόρκαν του εν να δει περίοδον …
ΑΧΙΛΛΕΑΣ. says:
12 Νοεμβρίου, 2010 at 00:08 (UTC 3)
ISTORIA O ΚOΛOS =ΚΩΣΤΑΚΗΣ KΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ=ΧΧΧ, ΦΙΛΟΥ’ΙΝ ΜΟΥ, ΑΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ . ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙΣ! ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ!
ΙΑΣΟΝΑΣ says:
17 Νοεμβρίου, 2010 at 23:02 (UTC 3)
telika eisai telie Γaros esy!(xxx=istoria o ponos=katanthsa ellinas). πες μασ ποσα πληρωνεσε τελικα δεν εχει αλλην εξηγηση.θελουν τσαι αλλον στο κομμα?
ΙΑΣΟΝΑΣ says:
17 Νοεμβρίου, 2010 at 23:06 (UTC 3)
ΕΞΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΙ ΕΙΠΑΜΕ!ΝΑ ΠΑΤΑ ΣΤΗ ΧΑΡΑΥΓΗ !
ΙΑΣΟΝΑΣ says:
17 Νοεμβρίου, 2010 at 23:07 (UTC 3)
OXI EIMASTE TO KOMMATOS SIVPA BLAKA!
Μαριος says:
21 Φεβρουαρίου, 2011 at 05:11 (UTC 3)
Εθνικοφρονας ο κασουλιδης???
ε να σου το πω στην κυπριακη διαλεκτο επεριπεξασε!!!
Αμερικανικο πιονι ειναι(βλεπε Σχεδιο Αναν)
τωρα θα μου πεις οτι και μεγαλη μεριδα του ΑΚΕΛ ψηφισε ναι.Εγω προσωπικα ημουν του οχι αλλα το μετανιωσα γιατι απο τοτε εχουμε εξαρση του εθνικισμου-σοβινισμου.
Μαριος says:
21 Φεβρουαρίου, 2011 at 05:28 (UTC 3)
nai eimaste ellines.alla touto p laleis en eusta8ei ka8olou.p.x. an eimai p tin senegali kai i glwssa tous en i galliki touto den simainei oti oi senegalezoi einai galloi