Δύσκολη νύχτα. «Αύριο (σ.σ. απόψε) θα γίνει σεισμός από τη λαοθάλασσα… Θα δοθεί απάντηση… κι αν συνεχίζουν να πηγαίνουν «αυτοί» στο προεδρικό να πηγαίνουμε κι εμείς»! Αυτό και πολλά άλλα ανάλογα σχόλια αναφέρονται στο Facebook στη σελίδα με τίτλο «Ομάδα υποστήριξης Δημήτρη Χριστόφια». Αυτό είναι το σκηνικό που στήνεται για απόψε στο προεδρικό, όπου ο πρόεδρος, παρά τις πιέσεις από όλους (και από το ΑΚΕΛ) επιμένει να κάνει την εκδήλωση μνήμης, έχοντας μαζί του τους υποστηρικτές του, και απέξω χιλιάδες λαού να του ζητάνε να παραιτηθεί, εδώ και μια βδομάδα τώρα. Αυτό, θεωρείται υπεύθυνη πολιτική από την κυβέρνηση. Με το γιο του κ. Χριστόφια να είναι ο ενορχηστρωτής των συνθημάτων (πραξικοπηματίες, φασίστες κλπ). Το απευχόμαστε, αλλά νιώθουμε ότι απόψε θα υπάρξουν έκτροπα. Γιατί επιμένει ο πρόεδρος; Σχολιάστε εδώ.
Related posts:
- Θα Φέρει Ευθύνη – Διαφημίζει εκδήλωση μνήμης στο Προεδρικό ο Πρόεδρος!
- Πρόεδρος Κλπ – Απογοήτευση και προβληματισμός για όλους μας με τις δηλώσεις
- Απλά Φήμες – Ο Πρόεδρος δεν πάει Αθήνα
- Φράχτης Έβρου – Παρά τις αντιδράσεις, θα γίνει λέει ο υπ. Προστασίας
- Ονομαστική Εορτή – Χρόνια πολλά στον Πρόεδρο κι όλους τους Δημήτρηδες
114 σχόλια
No ping yet
Χρήστος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 08:29 (UTC 3)
Είναι ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟ γιατί ενώ μόλις θάψαμε του νεκρούς μας από κυβερνητική αμέλεια και ενώ χαροπαλεύει ακόμη ένα θύμα στην εντατική η ίδια κυβέρνηση Χριστόφια διοργανώνει ΣΥΝΑΥΛΙΑ !!
CHE says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:27 (UTC 3)
ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΔΙΟΤΙ:
1. ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ 30+ ΧΡΟΝΙΑ
2. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΗΜΕΡΑ
3. ΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΛΛΕ, ΠΑΛΕ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΤΕ
4. ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΕ ΜΑΝΕΣ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΩΝ
5. ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΕ ΜΑΝΕΣ ΣΚΟΤΩΜΕΝΩΝ
6. ΔΙΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΟΥΜΑΣΤΕ
Α ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΣΑΣ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΣΤΗΝ ΕΔΟΝ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 95% ΛΕΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΒΛΗΘΕΙ ΧΕ ΧΕ ΧΕ. ΜΟΙΑΖΕΤΕ ΧΕ ΧΕ ΧΕ
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:41 (UTC 3)
Φιλε μου τι σχεση εχει το ενα με το αλλο? Πριν μια βδομαδα το επισημο κρατος εσκοτωσε 13 συνανθρωπους μας και εκαταστρεψε την οικονομια μας. Το 1974 το κρατος καταληθηκε απο την χουντα και τους τρομοκρατες της ΕΟΚΑ Β και ο Τουρκικος στρατος εσκοτωσε και εβιασε χιλιαδες.
Δηλαδη θελεις να συγκρινεις τον Προεδρο και της κυβερνησης με την Χοθντα, την Εοκα Β και την Τουρκια?
Και ποιος ειπε οτι δεν μπορεις να καταδικασεις και την καταστροφη που ζουμε και την καταστροφη του 1974? Το χε χε χε δεν το καταλαβα. Χαιρεσαι για πιο πραγμα? Για τους 13 νεκρους η για τη βλακεια που μας περιστιχιζει?
Akis says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:44 (UTC 3)
1 . Αν ο Che ζουσε στη κουβα και εβλεπε τι εκανε ο Καστρο στο λαο του θα ξεκινουσε νεο αγωνα κατα του Καστρο.
2. Καποτε ο Ζιαρτιδης ειπε για το Χριστοφια » τουτος ο μιτσις εν να μας καμει μεγαλο κακο στο ΑΚΕΛ .
3. Ποσο μεγαλον εν το γινατιν του , ειχε υπουργο αμυνας ετοιμοθανατο τζιε εν τον αλλασσε. Τωρα βαλλει τα με τον λαον τζιε εν αλλασι τον τοπο της εκδηλωσης .
4. Επρεπε να νιωθεις τον πονο και την αγανακτηση τουτου του λαου φιλε Che και οχι να χασκογελας !!
Καφετζής Κελλακίου says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:26 (UTC 3)
CHE, αν κατάλαβες καλά εδώ δεν είναι Κούβα, πια. Άτε μάνα μου. Και οι νεκροί είναι και δικοί μας και εμείς τους τιμούμε. Παρέτα μας με τα δακρύβρεχτα μηνύματα σας
A says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:35 (UTC 3)
Συμφωνώ με τα σημεία που παραθέτεις φίλε CHE.
Θα πειθόμουν ότι αυτά είναι τα πραγματικά κίνητρα πίσω από την επιμονή του προέδρου, αν έβγαινε τόσο ο ίδιος, όσο και η ηγεσία του ΑΚΕΛ και των μαζικών του οργανώσεων να συστήσουν κοσμιότητα και προσοχή. Για το όφελος ΚΑΙ το δικό τους, και του σκοπού τον οποίο σήμερα θέλουν να πετύχουν (να θυμόμαστε όπως είπες).
Στην τελική αν οι πραξικοπιματίες και οι απόγονοι τους θέλουν να σπείρουν και πάλι τη διχόνοια με τις φασιστικές τους μεθόδους (κάτι που η όλη παρουσία μερικών δείχνει), μην τους το επιτρέψετε εσείς! Πιστεύω ακράδαντα πως η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου που συγκεντρώνεται κάθε βράδυ στο προεδρικό απεχθάνεται τους αναίσχυντους προδότες του τόπου όπως και ο πρόεδρος και οι υποστηρικτές του.
Επιλέξτε λοιπόν να ενωθείτε με αυτό τον κόσμο, αγνοώντας εκείνους που ήταν, είναι και θα είναι εγκληματικά ηλίθιοι!!! Αυτοί όπου και να τους πάρει κανείς έτσι συμπεριφέρονται γιατί δεν ξέρουν και τίποτα καλύτερο να κάνουν, μην τους δώσετε και υπόσταση!
CHE says:
19 Ιουλίου, 2011 at 18:20 (UTC 3)
ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕΣ. ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΜΩΣ ΟΣΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ «ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ» ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ. ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΔΕΙΣ 10-15 ΒΡΙΣΙΕΣ ΣΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ (ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΑ). ΘΑ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ «ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ» ΜΕ ΟΛΟΥΣ (ΚΟΜΜΑΤΑ, ΒΟΥΛΗ, ΚΡΑΤΟΣ,ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ). ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙΣ ΝΑ «ΕΝΩΘΩ»???
ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΛΥΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ!!!!! Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ.
ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ? ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ (ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΣ) ΜΟΝΟ ΤΟ ΕΛΑΜ ΕΚΑΜΕ ΣΩΣΤΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ.
ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΜΩ, ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 73-74.
Ferench Puskas says:
19 Ιουλίου, 2011 at 19:06 (UTC 3)
Ε όχι και σου θυμίζει 73-74 η κατάσταση.
Τότε ο μωρός Γρίβας και η ΕΟΚΑ Β’, οι προδότες της Ιωαννιδικής χούντας και ο μωρός αλλά νόμιμος Μακάριος έπαιζαν με τις ζωές της νεολαίας σε Κύπρο και Ελλάδα ένα «παιγνίδι» που ξέρουμε πού κατέληξε.
Τώρα τον εκλελεγμένο Χριστόφια ποιος τον πείραξε ή τον ενόχλησε μέχρι την 11/7/2011; Απλώς η ανενόχλητη ολέθρια τριετία Χριστόφια στην Οικονομία, Παιδεία και Εθνικό κατέληξε στην πρωτοφανή τραγωδία της 11/7/2011.
Τώρα θύμωσε για τα καλά πολύς κόσμος και κατανόησε ότι οι συμμορίες που κυβερνούν το τόπο τον έχουν σχεδόν αποτελειώσει. Πριν θάψουμε τους νεκρούς ο Μάνθος Μαυρομμάτης (τι βολικό – ΔΗΣΥ-ΚΕΒΕ) αγόρασε ρεύμα από την εταιρεία του Τουρκικού Στρατού με εξευτελιστικούς όρους και πήρε αντί 100 ΜWatt 18 MWatt την πρώτη μέρα.
Στους επόμενους μήνες, και αφού ο Εισαγγελέας γνωμάτευσε περί της νομιμότητας της σύμβασης, η τουρκική εταιρεία θα ζητήσει από τον Ρυθμιστή Μεταφοράς Διανομής να τροφοδοτεί με ρεύμα τους Ελληνοκύπριους πελάτες της που θα απορρίπτουν την ασθμαίνουσα από τις διακοπές ΑΗΚ και θα επιλέγουν την τουρκικής εταιρείας η οποία θα παρέχει, μέσω του Δικτύου Μεταφοράς και Διανομής της ΚΔ, απρόσκοπτα ρεύμα! Προσφορά και ζήτηση και στον δοσιλογισμό.
Χάσαμε τα μυαλά μας, χάσαμε και την αξιοπρέπεια μας.
CHE says:
20 Ιουλίου, 2011 at 00:25 (UTC 3)
ΣΩΣΤΕΣ ΟΙ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΣΟΥ (ΔΥΣΤΗΧΩΣ) ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ. ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΟ 73-74 ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΤΟ ΑΚΡΑΙΟ «ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΚΟ» ΟΣΟ ΑΚΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ «ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ».
ΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΥΞΗΣΑΜΕ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΡΙΝ 2 ΜΗΝΕΣ!!! ΑΝ ΤΑ ΕΝΝΟΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΣΥ, ΜΑΖΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 65%.
ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΚΟΥΓΕΣΕ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ, ΕΙΛΗΚΡΙΝΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ? ΠΟΙΟΥΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ?
costis says:
20 Ιουλίου, 2011 at 09:15 (UTC 3)
Κατά την άποψη μου ΔΕΝ πρέπει να κυβερνά ούτε αριστερός κομμουνιστής ούτε δεξιός φασίστας, κάποια ανεξάρτητη προσψπικότητα αποδεχτή από όλους γιατί σε τελική ανάλυση δεξιοί και αριστερολι είναι ίδιοι στο φαί.
Apelpismenos Ellhn says:
20 Ιουλίου, 2011 at 11:18 (UTC 3)
φασίστας ο [fasístas] O3 θηλ. φασίστρια [fasístria] O27 : 1. οπαδός του φασισμού: Kαταδικάστηκε για συνεργασία με τους φασίστες. 2. για άτομο που χαρακτηρίζεται από αυταρχική, καταπιεστική νοοτροπία ή συμπεριφορά: Στις παρέες του εμφανίζεται ως αριστερός αλλά στο σπίτι του είναι ~. φασιστάκι το (μειωτ.) YΠOKOP φασισταράς ο MEΓEΘ. [ιταλ. fascista -ς· λόγ. φασίσ(τας) -τρια· φασίστ(ας) -αράς]
Εμένα μου ο «αριστερός» πρόεδρος μου φαίνεται περισσότερο για «άτομο που χαρακτηρίζεται από αυταρχική, καταπιεστική νοοτροπία ή συμπεριφορά» – Στις μέρες μας, το αριστερός και το δεξιός δεν έχουν νόημα, ειδικά στην Κύπρο. Είναι όλοι για τη μάσα, την πόλωση, τα ποσοστά και την εξουσία.
Μιχάλης says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:37 (UTC 3)
Χρήστο το κάνεις να ακούγεται σαν πάρτυ.
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 08:42 (UTC 3)
Giati epimeni o proedros? ennen xekatharo ? Giati ine KKELETZIS. exo tin entyposi oti tes teleftees meres prepei na ton xappakonoun na tzimate na men akoui ti fonazi o kosmos poxo pou to preoedriko. Enos plasmatou na kamis kako xoris na to thelis, enna peftis je den tha jimase, oi na skotosis 13 levendes adika je tin oikonomia olokliri, je na epimenis na kratas tin exousia ! Ate proedre sto kalo
Mr. X. says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:28 (UTC 3)
Kkelletzis eisai esy pou epimeneis oti prepei na anavlithei i ekdilwsi mnimis kai timis sto 1974 …!! Alimono an kathe Iouli pou eixame mia tragwdia opws tosous allwste Ioulides (Flwrakis, Hlios klp) na anavallontan oi ekdilwseis mnimis …!! O sevasmos stous nekrous kai agnooumenous mas den prepei na tygxanei diapragmatevsis …!! TELOS …!!
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 11:12 (UTC 3)
malon helononitsaki prepi na ine
ΛΟΥΚΑΣ-ΔΙΚΩΜΟ says:
19 Ιουλίου, 2011 at 08:43 (UTC 3)
ΠΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ & ΥΙΟΝ ΛΤΔ
(ΓΡΑΦΩ ΛΤΔ διότι η ευθύνη περιορίζεται στούς δυό τους, αφου απο πληροφορίες
εντός του ΑΚΕΛ, υπάρχει και εντός του ΑΚΕΛ αντίδραση στούς χειρισμούς του ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ γιά απόψε)
Κύριοι,
Μέσα στήν σημερινή τραγωδία μας, βρήκατε χρόνο να πάτε στήν ΠΕΟ γιά να ζητήσετε να σας στηρίξουν , σε τί ?
ΕΚΚΛΗΣΗ, εστω και την υστάτη ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ , διότι αύριο ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ
ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΑΝΕΠΥΘΗΜΗΤΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 08:44 (UTC 3)
Ο άνθρωπος είναι φασίστας. Το αποδεικνύουν οι πράξεις του:
- Στήριξη της δικτατορίας στην Κούβα – μέχρι και πρεσβεία ανοίξαμε.
- Στήριξη του δικτάτορα της Συρίας – ο οποίος σκοτώνει τον ίδιό του το λαό.
- Στην Κύπρο κατηγορεί τον οποιοδήποτε διαφωνήσει μαζί του και με το κόμμα του.
- Διορίζει σε θέσεις κλειδιά δικούς του ανθρώπους ώστε να ελέγχουν την κάθε κίνηση του οποιουδήποτε. Όπως και επί Στάλιν και λοιπών φασιστών στην πρώην Σοβιετική Ένωση. Άσε που την οραματίζεται και αυτός και το κόμμα του, αφού στις εκδηλώσεις του Ακελ και ΕΔΟΝ τα κομματόσκυλα φέρνουν σημαίες της ΕΣΣΔ!!!
Μήπως από αυτούς πέρνει παραδείγματα ο ακατανόμαστος;
Patridas says:
19 Ιουλίου, 2011 at 08:45 (UTC 3)
Γιατί επιμένει ο πρόεδρος;
Διότι τσίνο του υπαγορεύει ο λλίος πολιτικός του νους… Διότι πρώτα βάλλει το συμφέρον του ιδίου και του κόμματος του, παρά του τόπου.. Διότι είναι πλέον επικίνδυνος… Διότι σκέφτεται όπως ένα μωρό…………. ΔΙΟΤΙ ΕΝ ΛΛΙΟΣ….
Σάββας says:
19 Ιουλίου, 2011 at 08:49 (UTC 3)
Είναι ξεκάθαρο ότι προσπαθεί να αποπροσανατολίσει τη κοινή γνώμη! Πως θα γίνει αυτό; Θα αφήσει να γίνουν άγρια επεισόδια απόψε, που θα είναι σίγουρα με πολλούς τραυματίες και ας ελπίσουμε όχι άλλους νεκρούς για να έχει κι αυτός κάτι να λέει και να υποστηρίζει. Λυπάμαι ειλικρινά γιατί αναγκάστηκα να τον ψηφίσω κάποτε!!!
CHE says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:34 (UTC 3)
ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ. ΕΞΥΠΝΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ!!!!!! ΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ!!!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ «ΧΑΘΗΚΑΜΕ»!!!!!!!!!!
Α says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:37 (UTC 3)
Δεν το «κατάλαβε» μόνο ο Σάββας φίλε CHE, το υποψιάζεται όλος ο κόσμος!
Αποδείξτε μας το αντίθετο!
Λ says:
19 Ιουλίου, 2011 at 15:27 (UTC 3)
Σταμάτα ρε να πετάσσεσαι σαν την μύγα ΤΣΕ-ΤΣΕ.
Που έχεις το θράσος να κρίνεις το «πνευματικό επίπεδο» άλλων, όταν το δικό σου επίπεδο ούτε καν φτάνει για να κατανοήσει πως και γιατί οι δημοσκοπήσεις στα ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ καθεστώτα, καταλήγουν πάντα να είναι κατά 95% υπερ του ΔΙΚΤΑΤΟΡΑ …
Ώρα ας γελάσουμε λίγο:
CHE says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:27 (UTC 3)
ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΔΙΟΤΙ:
1. ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ 30+ ΧΡΟΝΙΑ.
Απάντηση: Βρε μύγα τσε-τσε, άκουσες για κάτι νεκρούς, τραυματίες και υλικές ζημίες; Δεν μιλώ για πριν 37 χρόνια, αλλά για την τραγωδία που έπληξε την Κύπρο μόλις πριν μια εβδομάδα …
2. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΗΜΕΡΑ
Απάντηση: Που το είδες ότι «σέβεται», στον ύπνο σου; Ρε μύγα, αυτός προκειμένου να δικαιολογηθεί, ΦΑΝΤΑΣΙΩΝΕΤΑΙ έξω από το Προεδρικό «πραξικοποιματίες». Ξέρεις γιατί; Προκειμένου και λόγω της ανασφάλειας και των ενοχών του, να σας συσπειρώσει ως αμνοερίφια στο μαντρί του. Πολύ περίεργος και πρωτότυπος τρόπος, με πανηγύρια και συναυλίες να εκφράζει κάποιος τον «σεβασμό» του, δεν νομίζεις;
3. ΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΛΛΕ, ΠΑΛΕ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΤΕ
Απάντηση: Τι επιχείρημα ! Ε το λοιπόν, ξέρεις γιατί οι πραξικοπηματίες του 1974 δεν ζήτησαν ποτέ «συγνώμη» και δεν αυτοκτόνησαν; Γιατί δεν θα τους πιστεύατε και γιατί πάλι θα τους κατηγορούσατε. ( χε χε χέσου όσο θέλεις τώρα)
4. ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΕ ΜΑΝΕΣ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΩΝ και
5. ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΕ ΜΑΝΕΣ ΣΚΟΤΩΜΕΝΩΝ
Απάντηση: Ανάμεσα στους αγανακτισμένους «πραξικοπηματίες» έξω από το προεδρικό, δεν πάνε ΜΑΝΕΣ των δολοφονημένων από την εγκληματική αδιαφορία και ηλιθιότητα του κ. Ταλατουρή;
6. ΔΙΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΜΟΥΜΑΣΤΕ
Απάντηση: Είστε ψεύτες και πατριδοκάπηλοι. Θα πάτε μόνο και μόνο για να στηρίξετε έναν ΔΟΛΟΦΟΝΟ. Τόσο πολύ «θρηνείτε» τα θύματα κάποιων άλλων, ενώ τα δικά σας θύματα πριν μια εβδομάδα τα έχετε κι΄ όλας λησμονήσει …
Α ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΣΑΣ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΣΤΗΝ ΕΔΟΝ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 95% ΛΕΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΒΛΗΘΕΙ ΧΕ ΧΕ ΧΕ. ΜΟΙΑΖΕΤΕ ΧΕ ΧΕ ΧΕ.
Απάντηση: Σε αυτού του είδους τις δημοσκοπήσεις που διεξάγονται στα ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ, πάντα το αποτελέσμα είναι κατά 95% υπέρ του ΔΙΚΤΑΤΟΡΑ. Σιγά το «μυστικό» που μας εκμυστηρεύτηκες.
ΧΕ ΧΕ ΧΕ, την πάτησες σαν ΜΠΕ-ΜΠΕ-Μπεμπέκος.
ΤΣΕ-ΤΣΕ, το Εδονοαμνοερίφιο, που φαντασιώνεται πως είναι ο Ρήτορας Δημοσθένης…
NIKOLAS says:
19 Ιουλίου, 2011 at 16:16 (UTC 3)
Γιατί ρε παίχτη την 1η μέρα που εμαζεύτηκε κόσμος στο Προεδρικό Με-Γαρο εδώσαν εντολή στην Αστυνομία να αφήσει τους διαμαρτυρόμενους (μπάτσοι μάλιστα γιατί «μπάτσοι» είναι σπιούνοι και όχι αστυνομικοί οι συγκεκριμένοι που ενέψαν του κόσμου ελάτε) να προχωρήσουν μέσα από την πρώτη εξωτερική πύλη σχεδόν για 200 μέτρα?
Και γιατί είπαν εκεί «σε 10 λεπτά αν δε φύγετε θα κάνουμε χρήση δακρυγόνων ενώ στα 2 λεπτά ξεπρόβαλαν άλλοι σπιούνοι κρυμμένοι
προκαλώντας το χάος με τα δακρυγόνα? Για να δημιουργηθεί η εικόνα πάνω στην οποία βάσισε το μισό διάγγελμα του ο ΚΚΕΛΛΕΤΖΗΣ … ΝΑΙ ΚΚΕΛΛΕΤΖΗΣ πρόεδρος προκειμένου να κλαφτεί για λόου του και να συγκρίνει εαυτόν με τον Μακάριο. ότι επήγαν να του κάψουν το προεδρικό που ακόμα έσιει πάνω το θυρεό των Εγγλεζων. ΟΥΣΤ από δω ρε !!!
ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ
αλλά για να χρησιμοποιήσω την προσφιλή του έκφραση:
«ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΕΙ»
Οι κομμουνιστικοΚGBίστικες πρακτικές του ΑΚΕΛ της ύπουλης συλλογής πληροφοριών , του φακελώματος, του καρφώματος, της προσπάθειας για εύρεση και έκθεση ατόμων ως αποδιοπομπιαίους τράγους (χωρίς να λέμε ότι δεν ευθύνονται κάποιοι ή και όλοι μαζί από αυτούς που έπαιξαν τα ονόματα τελευταία) δεν πιάνουν τόπο. Να το καταλάβουν . Όπως πρέπει να καταλάβουν και το γεγονος ότι Κυβέρνησηκαι ΑΚΕΛ δεν είναι ικανοί να διαχειρίζονται κρίσεις από γεγονότα που φταίνε μάλιστα , πόσο μάλλον να κυβερνούν. Το μόνο για το οποίο είναι άξιοι και αυτό με αμφιβολίες πλέον είναι το να βόσκουν τα αρνιά της μάντρας τους. Και λέω με αμφιβολίες πλέον γιατί πολλά από τα αρνιά τους άρχισαν να ξυπνούν και να πηδούν έξω από το μαντρότοιχο.
Ομηρος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 08:51 (UTC 3)
ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΛΛΑΙΚΟ ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΕΙΡΗΝΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ . ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:09 (UTC 3)
File symfvno ke epafxano, alla den akoui, sovara, eshi mia evdomada pou den mas emine foni, alla o proedros kimate ton ypno tou dikeou, i mallon tou enoxou
ΒΑΣΩ says:
19 Ιουλίου, 2011 at 08:59 (UTC 3)
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΘΥΜΑΤΑ. OTAN ΜΑΛΛΩΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ.
ΓΙΑΤΙ O ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ 74 ΣΤΟ ΟΔΟΦΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ; ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΚΑΙ ΓΙΝΟΥΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ ΟΠΩΣ ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΚΗ ΒΑΣΗ.
Απελπισμένος Έλλην says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:44 (UTC 3)
Ο (καταχρηστικά) πρόεδρος δεν μεταφέρει την εκδήλωση στο οδόφραγμα, απλά γιατί στις τάξεις της παράταξης του ο εχθρός δεν είναι ο κατακτητής (τα αδέρφια τους) αλλά οι ομοεθνείς συμπατριώτες τους. Διότι συντηρώντας αυτό το μίσος, συντηρούν και την παράταξη. Χωρίς αυτό απλά δεν υπάρχει ΑΚΕΛ.
Και για να μην παρεξηγούμαι, αν φύγει το μίσος και εξανεμιστεί το ΑΚΕΛ εξανεμίζεται και ο ΔΗΣΥ.
Τους βολεύει αυτή η αντιπαράθεση.
ΟΛΟΚΛΗΡΟ το πολιτικό σκηνικό είναι σάπιο, με ελάχιστες (ίσως) εξαιρέσεις.
Ο (καταχρηστικά) πρόεδρος δεν μεταφέρει την εκδήλωση στο οδόφραγμα γιατί ΘΕΛΕΙ να υπάρξουν απόψε αντιπαραθέσεις.
Λ says:
19 Ιουλίου, 2011 at 15:53 (UTC 3)
Προς «Απελπισμένος Έλλην»:
Έτσι ακριβώς έχει το θέμα. «Ο λύκος στην αναταραχή χαίρεται».
Θα το δεις. Οι σεμνοί αμνοί συμπαράστασης, θα πάνε οπλισμένοι με λοστούς. «ειρηνική συμπαράσταση» γίνεται χωρίς όπλα; Τι στην ευχή, άοπλοι πραξικοπηματίες έξω από το Προεδρικό θα είναι;
Τι σόϊ «συμπαράσταση» θα είναι; Πως θα πείσουν τους διααρτυρώμενους πως ο Χριστόφιας έχει δίκαιο;
ΚΥΠ says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:00 (UTC 3)
Οι ΑΚΕΛικοί ανταλλάσσουν SMS για την αποψινή τους συναυλία-συλλαλητήριο, λέγοντας ότι το «το ΑΚΕΛ δεν έβαψε τα χέρια του με αίμα». Έχουν χάσει κάθε επαφή με την πραγμαατικότητα. Και το αίμα των 13 παλληκαριών; Ή μήπως και γι’ αυτό θα φταίξει το πραξικόπημα (όπως έφταιξε και για τα ρουσφέτια του Βάσου Γεωργίου και του Μολέσκη, τις μασέλες του Παπασάββα, τις θωρακισμένες λιμουζίνες και τα πολυτελή Jet του Χριστόφια). ΑΙΣΧΟΣ.
Στάυρος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:07 (UTC 3)
Είναι συνήθης πρακτική καθεστώτων να οργανώνουν αντιδιαδηλώσεις για να δείξουν επικοινωνιακά την απήχηση τους στο λαό. Κρίμα όμως στην Κύπρο του 2011 να βλέπουμε τέτοιες στάσεις και συμπεριφορές που θυμίζουν άλλες εποχές !
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:11 (UTC 3)
Χριστόφια συμπεριφέρεσαι σαν ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ αλλά ΞΥΠΝΑ είσαι γυμνός. Μόνο η συναπαρτζιά σου και η οικογένεια σου σε υποστηρίζει. Υπάρχουν ΞΥΠΝΙΟΙ και ΛΟΓΙΚΟΙ Ακελικοί που σε απορρίπτουν.
ΛΟΓΙΚΕΨΟΥ. Θα γίνεις η αιτία να χυθεί αδελφικό αίμα και κάλμαρε και το γιο σου γιατί σπέρνει εκδίκηση. Μην τον κάμεις ομοίωμα σου.
ΣΤΑΘΟΥ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΣΟΥ ΩΣ ΗΓΕΤΗΣ. ΒΟΗΘΑ ΤΟ ΛΑΟ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΕΡΙΠΑΙΖΟΥΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΩΣ ΚΡΑΤΟΣ
CHE says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:38 (UTC 3)
ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΣΠΕΡΝΕΤΕ ΔΙΧΟΝΟΙΑ?????? ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΤΡΑΒΑΤΕ???????????
ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚ… ΚΑΜΝΕΤΕ. ΤΕΛΟΣ!!!
ΑΧ says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:54 (UTC 3)
Προς CHE:
Είσαι που τούτους του ΑΚΕΛ που λένε ότι εν ο διοικητής Ιωαννίδης που έβαλε τη φωτιά για να εκδικηθεί τους προϊσταμένους του που δεν τον άκουγαν; Δε ντρέπεστε λέω εγώ. Γύφτοι.
CHE says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:37 (UTC 3)
ΑΣΦΑΛΩΣ ΟΧΙ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΗΡΩΑΣ. ΑΠΛΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΤΟ 73-74. ΤΑ ΙΔΙΑ, ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΚΛΠ. ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΗΚΟΠΗΜΑ ΦΟΒΟΥΜΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΥ ΑΚΕΛ. ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΓΥΦΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ (ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΞΕΡΕΙΣ)
NIKOLAS says:
19 Ιουλίου, 2011 at 16:24 (UTC 3)
A, ήρτες πόσσω σου τωρά «ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΤΟ 73-74. ΤΑ ΙΔΙΑ, ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΜΑΚΑΡΙΟΣ» (που παρεμπιπτόντως ποτέ δε σεβάστηκε το ΑΚΕΛ)
Ε άρα να φύγει ο Δολοφόνος εξ’ αμελείας και πράττων ή μη πράττων τα δέοντα για προσωπικά οφέλη ή και λόγω βλακείας που εσκότωσε 13 πλάσματα και τραυμάτισε άλλα 55 και που κατέστρεψε τον τόπο σαν 2ος Αττίλας να ησυχάσει ο κόσμος που διαμαρτύρεται
Ferench Puskas says:
19 Ιουλίου, 2011 at 19:28 (UTC 3)
Che μπορείς να μας θυμίσεις πότε και πού έγιναν αντιμακαριακές διαδηλώσεις το 1973-74;
Πόσων χρονών ήσουν το 1973;
Να σε θυμίσω εγώ. Η τελευταία αντιμακαριακή διαδήλωση που έγινε ήταν στις 15/1/1973, επέτειο του Ενωτικού Δημοψηφίσματος, από μαθητές οι οποίοι κατέληξαν στην Βουλή και διαλύθηκαν λόγω των δακρυγόνων της Αστυνομίας.
Κάποιοι μαθητές, καθώς γύριζαν από την διαδήλωση ξυλοκοπήθηκαν στους δρόμους από την Αστυνομία και ένας συνελήφθη και βασανίσθηκε με φάλαγγα στην Πύλη Πάφου καταλήγοντας στο νοσοκομείο.
Αντιμακαριακή διαδήλωση πολιτών δεν θυμάμαι να έγινε ποτέ την περίοδο εκείνη.
Che είμαστε μπροστά σε συμφορά τεραστίων διαστάσεων. Αφήστε την υποστήριξη των συμμοριών που μας κυβερνούν. Η τελευταία ελπίδα είναι να φύγει η ποικολόχρωμη δολοφονική πολιτική σαπίλα που μας οδηγεί στην πτώχευση και στην ολική Τουρκοκρατία.
CHE says:
20 Ιουλίου, 2011 at 01:08 (UTC 3)
ΧΕ ΧΕ! ΕΣΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΞΕΡΩ… ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΞΥΛΟΚΟΠΗΘΗΚΕ ΕΙΝΑΙ ΑΚΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΑΛΛΑ ΕΞΩ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΦΑΛΑΓΓΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ. ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΞΕΦΥΓΕ ΤΟΝ ΕΙΔΑ ΑΜΕΣΩΣ …. ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΡΩΤΑ ΤΟ ΛΑΖΑΡΟ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ. ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ? ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ? ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΝΙΑ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ 50-60% ΑΠΟΧΗ??? ΠΩΣ ΘΑ ΦΥΓΕΙ Η ΣΑΠΙΛΑ? ΜΟΝΟ ΒΡΙΣΙΕΣ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ. ΜΟΝΟ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΠΛΕΥΡΕΣ.
Α! ΤΟ 73 ΗΜΟΥΝ 16 ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟΣ ΑΠΟ ΣΕΝΑ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΡΟΤΣΚΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ (ΠΟΥ ΕΜΑΛΑΘΚΙΑΝΑΝ) ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ, ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΗΣΥ ΧΕ ΧΕ!
Itsmylife says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:12 (UTC 3)
Δεν σας θυμίζει πρακτικές ‘Ασσαντ, Αράφατ, Γκαντάφι κλπ που άμαν αντιλαμβάνονται ότι τρίζει η καρέκλα τους, πατουν επί πτωμάτων για να την σώσουν?
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:22 (UTC 3)
Ο κος Πρόεδρος μή αντέχοντας τα τεράστια προβλήματα που δημιούργησε η λανθασμένη και αυταρχική πολιτική του και μή αντέχοντας την κατακραυγή του κόσμου, θέλει πεισματικά να πραγματοποιήσει την καθιερωμένη εκδήλωση για καταδίκη του Πραξικοπήματος και της Τουρκικής Εισβολής ελπίζοντας να δημιουργηθούν επεισόδεια και με αυτό το τρόπο να σταματήσει ο κόσμος να ασχολείται με τις εγκληματικές και λανθασμένες πολιτικές ενέργειες του για τα γενονότα της 11ης Ιουλίου 2011 και να ασχοληθεί με τυχόν νέα γεγονότα, ΕΜΦΥΛΙΑ. Δεν δέχεται ούτε παραδέχεται τα λάθη της πολιτικής του βλέπετε. Εφόσον καταδικάζει την Τουρκική Εισβολή, πως γίνεται να έχει συναντήσεις πυκνά-συχνά με Τουρκοκύπριους Ηγέτες; Ποιους επιτέλους κοροϊδεύει; Εμείς, ο απλός λαός θέλοντας και αποβλέποντας σε συνένωση των δυνάμεων μας, στη διαφύλαξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων μας, τη διαφύλαξη των στρατευμένων παιδιών μας που τα αφήνουμε να υπηρετήσουν την πατρίδα μας και όχι να μας τα φέρνουν άδικα ΝΕΚΡΑ, ας αποφύγουμε απόψε τα οποιαδήποτε επεισόδεια και προκλήσεις για το κοινό μας καλό, γιατί κανένας πολιτικός δεν ενδιαφέρεται για τούτο το τόπο. Μόνον για την καρέκλα και για την καλοπέραση τους τα κάνουν όλα. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΜΕ…….
Μιχάλης Αγανακτισμένος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:26 (UTC 3)
Νομίζω ότι εμείς οι αγανακτισμένοι πολίτες θα πρέπει απόψε να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί. Χρειάζονται ισχυρές ομάδες περιφρούρησης της εκδήλωσης, γύρισμα της πλάτης στις προκλήσεις και σε ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ. Η μόνη τους ελπίδα είναι με προβοκάτσια να αμαυρώσουν το κίνημα των αγανακτισμένων ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥΣ, που ανεύθυνα έχουν στήσει. Ας πάρουμε όλα τα μέτρα για να μην υπάρξει καμμία απάντηση στις προβοκάτσιες τους και εάν τυχόν κάποιοι βαλτοί διεισδύοσουν στις τάξεις των αγανακτισμένων θα πρέπει να συλληφθούν από τις ομάδες περιφρούρησης και να παραδοθούν στην αστυνομία μετά που θα τους φωτογραφήσουμε για αποδείξεις !
CHE says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:47 (UTC 3)
ΦΤΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ «ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ». ΔΕΞΙΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΤΑ 85-90% ΜΕ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ!!! ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΚΟΙΚΟΥΣ ΚΛΠ, ΙΣΩΣ ΝΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ, ΜΕΤΑ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ (ΚΑΤΑ 98%).
ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΕ!!!!!!!!! ΘΑ ΣΟΥ ΕΠΙΤΕΘΕΙ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΟΥ. ΑΦΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΤΣΙ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΑΞΗΚΟΠΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΣΒΟΛΗ KΑΚΟΜΟΙΡΕ CLOUZO (ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ).
CHERNOBYL says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:58 (UTC 3)
ρε CHE μα έσιης εταιρεία αναγνώρισης πολιτικών φρονημάτων και δεν μας τόλεγες;
Διαστημόπλοια σάζεις κσα μόνο βίντεο;
Α says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:45 (UTC 3)
Κόψετε πια αυτό το παραμύθι με τους δεξιούς!!!
Έτσι για να ξέρεις φίλε, η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου είναι αυτοί που αναγκάστηκαν να ψηφίσουν Χριστόφια για να αποφύγουν τις γνωστές μεθοδεύσεις ΔΗΣΥ και Κασουλίδη για ξεπούλημα της Κύπρου. Και αναγκαστήκαμε γιατί η ξεροκεφαλιά σας δεν σας άφηνε να στηρίξετε Τάσσο Παπαδοπουλο!!! Φαγωθήκατε ότι θα κυβερνήσετε καλύτερα και τα κάνατε ΣΚΑΤΑ!!! Γιαυτό είμαστε εκεί και διαμαρτυρόμαστε, γιατί εμείς ανεβάσαμε τον κ. Χριστόφια στην εξουσία, δεν ξέραμε ότι θα μας έβγαινε τόσο ανεύθυνος…
Εξάλλου αν μας θεωρείτε όλους πολέμιους της κυβέρνησης και του ΑΚΕΛ, κατεβείτε μόνοι σας χωρίς συνεργασίες στις προεδρικές εκλογές και θα δείτε πόσης αποδοχής τυγχάνει ο κ. Χριστόφιας…
AX2 says:
19 Ιουλίου, 2011 at 13:24 (UTC 3)
ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ!
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:29 (UTC 3)
Γιατί επιμένει ο πρόεδρος;
Απλά γιατί έτσι είναι ο χαρακτήρας του, γινακξής παλιοεγωιστής και πορομένος, γιατί άν είχε ίχνος αξιοπρέπειας με όλες τις μαντάρες που έκανε μέχρι τώρα θα έπρεπε να ήταν ήδη στο Κελλάκι να προσέχη κανένα αρνί γιατί μέχρι εκεί μπορεί ο άνθρωπος, δηστυχώς για μας έχουμε πρόεδρο περιορισμένης ευθύνης !!!
Μιχάλης says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:35 (UTC 3)
1. Ποίοι (κατά πάσαν πιθανότητα) από τους αγανακτισμένους δεν θέλουν να παραστούν στην εκδήλωση που γίνεται παραδοσιακά πλέον στο προεδρικό για το πραξικόπημα της Χούντας και της ΕΟΚΑ Β και την εισβολή των Τούρκων;; Απαντήστε δυνατά (από μέσα σας)
2. Ποιό το πρόβλημα αν το υπόλοιπο από το πιό πάνω σύνολο μεταφέρει την αγανάκτιση του (και αγανάκτηση μας) για μιά νύκτα στην Πλατεία Ελευθερίας;; Μην απαντήσετε!
3. Αν οι αγανακτισμένοι που δεν επιθυμούν να βρίσκονται στην εκδήλωση για το 74 στο προεδρικό διαδηλώσουν στην Πλατεία Ελευθερίας τότε δεν θα υπάρχει για κανένα ο παραμικρός κίνδυνος από προβοκάτσια (έχουν λέει τέτοια πληροφόρηση).
Patridas says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:46 (UTC 3)
1. εφώναξα τσιε που μέσα τσιε που έξω όπως άλλες χιλλίαδες κόσμου που παν στο προεδρικό αλλα μαλλον εσυ εν ακούεις.
2. εν θα απαντήσω.
3. διότι έννεν οργανωμένη φάση (‘όπως στο προεδρικό του χριστόφκια) οπόταν δεν μπορεί κανένας να σταματήσει κανένα απο του να πάει στο προεδρικό.
Μιχάλης says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:02 (UTC 3)
Patridas
Για το 2 συμφωνούμε.
Για το 1. μάλλον μπορείς να απαντήσεις μόνο για τον εαυτόν σου.
Για το 3. Ειναι μη οργανωμένη φάση (ας πούμε ότι είναι σωστό) – Έχουν γίνει εκκλήσεις – και τα ΜΜΕ φτάνουν σε κάθε σπίτι.
Patridas says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:14 (UTC 3)
για το 2 νομίζεις οτι συμφωνείς διότι εζήτησες μου να μην απαντήσω. οπόταν εν απάντησα για να δείς τι είπα.
για το 1 εξακολουθείς να μην ακούεις και να μην αντιλαμβάνεσαι όπως καλή τη ώρα ο Χριστόφιας.
για το 3… άμμα έννεν οργανωμένο Never say never… τσιε οργανωμένο να ήταν πάλε Never say never…
Μιχάλης says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:25 (UTC 3)
Να συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε! Τα λέμε.
Mr. X. says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:40 (UTC 3)
Ti logiki tou Mixali tha eprep na symmerizete i pleipsifia tou Kypriakou laou, alla dystyxws kapioi fronizoun na fanatizoun ton kosmo gia na apoktisoun politka kai mikrokommatika ofeli …!! EINAI POLY APLO KYRIOI H EKDILWSH EXW POU TO PROEDRIKO PREPEI AN OXI NA ANAVLITHEI (mporoun kallista gia mai ethniki epeteio na kanoun mai exairesi aki avrio pali stis epalxeis) NA METAFERTHEI EITE STHN PLATIA ELEVTHERIAS EITE EXW POU THN NAYTIKH VASH …!! An oi diorganwtes tis pou einai yparkta prosopa (mia matia sto FB tha sas tou katadeixei) epeimenoun na paremvei i astynomia na tin stamatisei (kathoti armodia gia dimosious xorous opws to round about tou proedrikou) kathoti exei kathe nomimo dikaiwma na to praxei, prin ektraxynthoun kiallo ta pramata …!! Einai krima kapioi xerokefaloi na feroun nees symfores kai ethniko dixasmo alli mai fora se touto ton gerimotopo …!!
Mr Kill_THE_Lefts says:
19 Ιουλίου, 2011 at 11:16 (UTC 3)
distihos den imasten oli aristeristes re gamo to…gia na ipostirizoumen enan anikano proedro epidi tihani na ine koumounistis
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 11:21 (UTC 3)
Zoume se dimokratia (kati pou isos to akel na min gnorizei ti einai) kai ego THELO na pao e3o pou to proedriko na FONA3O oso pio dinata mporo mpas kai akousei me o garos. Kai tountes dikaiologies peri politikon simferonton kai oti valoun mas pano mpla mpla mpla na to laleite sto komma sas. Ego den eimai politikopioimenos kai einai giauto pou exo kai pio 3ekathari eikona apoti merika arnia. Gia mena kanenas politikos den exei to sevasmo mou giati apla kanenas den ton a3izei. Exoumen enan proedro pou oneireuete na kamei tin Kipro mas Kouva, pou den eklapse, pou den ezitisen enan g@mimeno signomi, alla otan paei stis ekdiloseis tis edon dakria potamia. To megalitero kako autou tou topou meta to 74′ einai i eklogi xristofia stin e3ousia. Mia Kipros xoris plano, xoris mello, pou skotonei ta idia tis ta paidia giati o kathe voskos, o kathe aristokratis pou evale o idios o proedros den exei kanena ixnos anthropias, kanena ixnos sevasmou gia to posto pou exei kai oti apo to xeri tou e3artonte anthropines zoes. Apo ti stigmi pou kapoioi «evalan» to xeraki tous gia na ginei auti i tragodia , nai o kosmos tha fkei stous dromous kai tha zitisei paretisi. Pou einai to kako na pao simera e3o apo to proedriko kai na zitiso tin paretisi tou »dolofonou» proedrou mou? Emena den mou a3izei autos o proedros. Kai ton dixasmo en alloi pou ton spernoun alla epeidi alloi einai stenomialoi kai kathodigimenoi pisteuoun pos den ftain se tipote, ma ego en tzai. Ate olan tzai evarethika na diavazo minimata pou anthropous pou akoma maxounte na dikaiologisoun ton garo mas
NIKOLAS says:
19 Ιουλίου, 2011 at 16:32 (UTC 3)
Ρεεε ούλλα εταπώσαν στους άλλους τομείς ακόμα και οι συνομιλίες για Κυπριακό ακόμα και ο τάχα μου διάλογος για την παραγ_μ_μένη μας οικονομία και στηνει πόδι το χτηνό για μια εκδήλωση ρε ? Υπό άλλες περιστάσεις ναι να την κάμεις όπου όπως όποτε θέλεις αλλά τώρα εν άλλο το φλέγον (όνομα τζαι πράμα αφού έκαψε μας ) θέμα.
Με τούτο ασχολείται ο κόσμος. Τον 2ο Αττίλα τζαι ο νους σας έμεινε πας την χειραγώγηση της κοινήσ γνώμης από τους βοσκους του ΑΚΕΛ Κυβέρνησης. Παρακαλούν αφού ρε για επεισόδια και αποπροσανατολισμό, γι’ αυτό σας φανατίζουν και εκεί σας οδηγούν αλλά
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ/ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ.
Οι Αγανακτισμένοι δε θα πέσουν στην παγίδα. Μέρες πολλές πιο μετά ….
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:48 (UTC 3)
Φίλε Μιχάλη αντιστρέφω το ερώτημα σου και σκέφτου και εσύπρίν απαντήσης, γιατί αφού εδώ και μια εβδομάδα γίνεται η εκδήλωση των αγανακτησμένων έξω από το Προεδρικό δεν μεταφαίρουν την εκδήλωση για την εισβολή – κατοχή στο οδόφραγμα για να υπάρχει και συνέπεια λόγων και πράξεων και να αποτραπούν τυχών παρατράγουδα ?
Μιχάλης says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:23 (UTC 3)
Να απαντήσω μόνο με πρακτικούς όρους εφόσον δεν είναι σε πολλούς από μας, φανερό άλλως πως το γιατί.
1. Για λόγους ασφάλειας των μελών της κυβέρνησης και των κομμάτων κλπ. Θα βρίσκονται σε ελεγχόμενο χώρο.
2. Διότι οι μάνες οι πατεράδες αλλά και οι οικογένειες των χιλιάδων θυμάτων του πραξικοπήματος και της εισβολής των Τούρκων, ΔΕΝ είναι πλέον νεαρόκοσμος (με όσες πρακτικές δυσκολίες αυτό παρουσιάζει).
Πατρίδας says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:30 (UTC 3)
Μιχάλη είσαι με την εντύπωση δηλαδή ότι πέραν τον Εδονόπουλων και των παρελκομένων τους (στήριξη στον Δημήτρη) θα παρευρεθούν αρκέτοι άλλοι;
Μιχάλης says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:56 (UTC 3)
Πατρίδα θα ανέμενα λογικά τουλάχιστον, όλους όσους είχαν απώλειες δικών τους προσώπων, μέλη της κυβέρνησης, των κομμάτων και κάποιων διπλωματικών αποστολών και όλους όσους άσχετα με κόμματα και χρώματα καταδικάζουν αυτά που είχαν γίνει το 74 και υπόσχονται να μην αφήσουν να γίνουν ποτέ ξανά στο νησί τούτο.
Patridas says:
19 Ιουλίου, 2011 at 15:26 (UTC 3)
Όπως είδες απο τα μυνήματα που στέλουν η αποψινή συγκέντρωση θα είναι συγκέντρωση στύριξης Χριστόφια (εν δυνατόν να μεν το κατάλαβες;) και όχι καταδίκης πραξικοπήματος και εισβολής….. Οπόταν;
Μιχάλης says:
19 Ιουλίου, 2011 at 17:51 (UTC 3)
Patridas δεν είχαμε ρεύμα. Ούτε βέβαια και μηνύματα. Τώρα πια, αυτή την ώρα, μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί η κατάσταση απόψε και αν είμαστε καλά να σχολιάσουμε αύριο.
Mr. X. says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:59 (UTC 3)
Nai re, oi prosfyges, oi manes twn agnooumenwn, oi syggeneis oswn xathikan tis apofragdes ekeines meres pou den eleipsan edw kai tosa xronia apo tis ekdilwseis mnimis kai timis, tin wra pou esy epinnes to frape sou stin makriou, i epaizes me to playstraion sou, kapioi alloi exakoluthousan na thymountai kai na timoun tous nekrous kai ta sklavomena edafi mas …!!
Mr. X. says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:32 (UTC 3)
Ortos o Mixalis (Btw Me ton Tapakoudi ti sxesi exeis ??)
Μιχάλης says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:50 (UTC 3)
Καμιά απολύτως. Απλά βλέπω το όνομα του (Μιχάλη) Ταπακούδη σε ανάλογους χώρους.
Mr. X. says:
19 Ιουλίου, 2011 at 11:00 (UTC 3)
Mr. gia sena neare …!!
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 14:50 (UTC 3)
***Το σχόλιο διαγράφηκε
NKN says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:50 (UTC 3)
Αφού είδαμε το ηλίθιο ‘Χριστόφιας και ΣΙΑ’ και γνωρίζοντας ότι πάντοτε στηρίζεται στα λάθη των άλλων, ας μη τους δώσουμε την ευκαιρία.
Δώστε το σύνθημα να κάνουμε απόψε τη συγκέντρωση εκτός Προεδρικού, εκεί που δεν έχει …Γάρον!.
Να έχουμε πάντοτε υπόψη το γνωστό ‘Επείραξες τον Γάρον, για τον πόρτον του για τον κλώτσον του’.
Keftes says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:58 (UTC 3)
Χριστόφια δε φταις που είσαι σαν κεφτές!!!!
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:59 (UTC 3)
CHE μετανάστεψε στα φιλούθκια σου τη Συρία, τη Λιβύη ή το Ιράν. Εκεί να δεις πόσο δημοκρατικά θα μπορείς να εκφράζεσαι.
Παρεπιπτώντος άλλαξε όνομα γιατί μειώνεις τον CHE.
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 09:59 (UTC 3)
Παιδια σταματε να ασχολειστε με αυτο τον «Κυριο» Che. Ειναι φανερο οτι πασχει απο νοητικη καθυστερηση και δεν μπορει να καταλαβει οτι κανενας δεν θα μας ξαναδιχασει. Τερμα το αριστεροι – δεξιοι. Πρωτα απο ολα ειμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ. «Κυριε» Che εισαι αξιολυπητος.
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:01 (UTC 3)
ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΣ ΑΛΛΟΥ. ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΒΓΗΚΕ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟ
Mr. X. says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:35 (UTC 3)
Esy na kameis pomoni mexri tis epomenes ekloges, re vlaka pou milas gia katstrofi xwris na ntrepese gia oles tis proigoumens dexies kyverniseis pou perasan apo avto ton topo apo 1960 kai entevxthen, kai ama mporeis kame oti perna pou to xeri sou se dimokratika panta plasia gia na men xanafkei …!!
Mr. X. says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:55 (UTC 3)
Pantws oi i diki sou aliti …!! An nomizeis pws me to na vrizeis akouei se kanenas xypna prin na einai arga …!! An kapote kafere o Makarios na prostatevsei kati alitampoures san esen kai tin mana sou twra pia den ypraxei kaneis na stamatisei tin fysiki exelixi …!! Min sperneis anemous gia na min theriseis thielles …!!
NIKOLAS says:
19 Ιουλίου, 2011 at 16:41 (UTC 3)
Eν ποσπαστός ο Πρόεδρος σου Μr. X
το θεμα είναι πως διορθώνουμε πλέον τα σπασμένα που μας
άφησε. Ο Ανώνυμος είπε τη γυμνή αλήθεια και τον αποκαλείς βλάκα.
Ε κι εγώ βλάκας είμαι κι εσύ ατσίδας, αλλά ατσίδας σαν τον Καταστρόφια
που αν ήταν τρόπος θα βύθιζε την Κύπρο σε μια νύχτα χωρίς να πάρει καν χαπάρι.
Έσιει 37 χρονια, εν έλυσεν η πιππίλλα σας ρε ακόμα με τους πραξικοπηματίες ΕΟΚΑΒητατζήες και ξέρω γω ποιον άλλο σας
εφυτέψαν στο μυαλό για να σας κατευθύνουν εκεί που θέλουν όποτε και όταν τους συμφέρει ?
Ρε , σκεφτείτε ότι τούτοι που αναφέρετε εν είτε πεθαμένοι πλέον κάποιοι είτε με το ένα πόδι στον τάφο άλλοι τζαι κάμνετε πολιτική πάνω τους ρε ?
Mr. X. says:
19 Ιουλίου, 2011 at 17:07 (UTC 3)
Gia na deis Nikola pos kontofthalma vlepeis ta gegonota, sou thimizw oti ektos apo tous praxiopimaties pou akomi einai en zwi, paidia kapiwn ex avtwn vriskontai stin Vouli kai prospathoun systimatika na apokatastisoun tin mnimi twn praxikopimatiwn goniwn tous stin syneidisi tou Kypriakou laou …!! An diafwneis stamata na diavazeis to post mou …!! An synexizeis, tote apodexese kai apodexomai oti exeis logiki kai katalamvaineis peri tinos omilw …!! To oti eperasan 37 xronia apo tis mavres ekeines meres den simainei oti paragrafontai ta adikimata, atopimata kai i aisxati prodosia oxi mono kapiwn proswpwn alla kai kapiwn ideologikwn xwrwn …!! Na sou thimisw oti mexri protinws ginontan akoma dikes Nazistwn tou B pagkosmiou polemou …!! Laleis oti evythisen tin Kypro se mia nyxta o Katstrofias swsta, ma ennen eseis pou lete oti provlima itan i adraneia tou 2misi xronia twra, sanna kai kapou en kolla kati …!! Thelw eilikrina na mou peis ti akrivws sxesi nomizeis i vlepeis i katalaveis oti exei o Xristofias me tin apothikevsi twn ekrixtikwn stin Navtiki Vasi …!! Skefou ligo logika exw apo tis paropides pou sou foresan kai katanoise oti o proedros pire mia lanthasmeni kata tin krisi mou politki apofasi na ta feroume stn Kypro (as opsontai oi filoi sou oi NATOIKOI kai oi Amerkanoi pou kapioi koptontai na mpoume kai stous mixanismous tous, telospantwn enne tis parousis touto), gia tin opoia kai tha krithei stis rosexeis ekloges, alla oute tous eipe stivaste ta tziame pou ta mpixan, oute na men tirisoun tis pageies diatages tou G.E.E.F. gia tin fylaxi twn pyromaxikwn, oute otan egine pleon oratos o kindynos gia ekrixi na men ta taraxoun i na lavoun metra apofygis tou tragikou symvantos, oute na ta rantizoun poupanw gia na kryanoun …!! An exeis apli logiki se parakalw na mou apodeixeis pou akrivws emplekete o proedros stin tragwdia, alla pla men mou peis tsioftes na xareis, mila me gegonota kai stoixeia kai an exeis kati sovaro na antitaxeis tote na to syzitisoume …!! Telos Nikola gia na deis to giati epimenw einai dioti i Istoria enw tha eprepe na mas didaskei kai na mathainoume apo ta lathi tou parelthontos, kati pou simera fainetai xekathara oti o ttoppouzokypriakos mas nous den exei akoma empedwsei …!! Simera an den to katalaves gia tin exypiretisi twn mikrokommatikwn symferwntwn kapiwn kyriwn odigoumaste ston ethniko dixasmo opws akrivws 37 xronia prin …!! To giati einai aplo file, gaiti xexasame …!! Alla egw Nikola opws kai kapies alles xiliades sympatriwtwn sou oso kai an theloume na xexasoume EXOUME TON PENTADAKTYLO NA MAS THYMIZEI THN PRODOSIA kapiwn, 37 xronia prin …!!
NIKOLAS says:
19 Ιουλίου, 2011 at 17:42 (UTC 3)
Μr. X
θα σε παρακαλέσω , πραγματικά θέλω να διαβάσω τι γράφεις όχι επειδή συμφωνώ ή διαφωνώ αλλά γιατί έκαμες κόπο να γράψεις αρκετά. Σε παρακαλώ λοιπόν ελληνικά να γράφεις, εν πολλά κουραστικό .
Ελπίζω να βρω χρόνο να σε διαβάσω
NIKOLAS says:
19 Ιουλίου, 2011 at 18:04 (UTC 3)
1. «paidia kapiwn ex avtwn vriskontai stin Vouli kai prospathoun systimatika na apokatastisoun tin mnimi twn praxikopimatiwn goniwn tous»
Oνόμασε μεν και δε και πως και μετά σου απαντώ αν διαφωνώ ή συμφωνώ
2. «To oti eperasan 37 xronia apo tis mavres ekeines meres den simainei oti paragrafontai ta adikimata, atopimata kai i aisxati prodosia oxi mono kapiwn proswpwn»
ΣΥΜΦΩΝΩ
3. «kai kapiwn ideologikwn xwrwn »
ΠΟΙΩΝ ,ΠΩΣ, ΠΟΤΕ, ΓΙΑΤΙ ?
4. «Laleis oti evythisen tin Kypro se mia nyxta o Katstrofias swsta»
ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΛΛΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΡΟΠΟΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ
**** Επιπλέον σχόλιο εδώ , παραδέχεσαι με τη χρήση του χαρακτηρισμού Καταστρόφιας ότι ναι ο άνθρωπος έφερε Καταστροφή μεγίστου βαθμού κι εδώ νομίζω θα έπρεπε να σταματήσω να σχολιάζω γιατί δεν χρειάζονται άλλα σχόλια.
5. «ma ennen eseis pou lete»
ΠΟΙΟΙ ΕΜΕΙΣ ? ΜΙΛΩ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ,παρακάτω δεν μπρώ να σχολιάσω την πρόταση σου, δεν αφορά εμένα το τι κάποιοι όποιοι και νάναι μπορεί να λένε
6. «Thelw eilikrina na mou peis ti akrivws sxesi nomizeis i vlepeis i katalaveis oti exei o Xristofias me tin apothikevsi twn ekrixtikwn stin Navtiki Vasi »
ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΑΝ, ΛΕΩ ΑΝ… ΓΙΝΕΙ ΣΩΣΤΗ ΕΡΕΥΝΑ ΘΑ ΦΑΝΕΙ .
7. «exw apo tis paropides pou sou foresan »
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΔΟΝΟΠΟΥΛΟ ΑΓΑΠΗΤΕ , ΜΕΛΕΤΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ , ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΝΩ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΙΡΕΝΩ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟ
8. «o proedros pire mia lanthasmeni kata tin krisi mou politki apofasi na ta feroume stn Kypro»
ΣΙΓΟΥΡΑ ΛΝΘΑΣΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ 100% ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ
9. «as opsontai oi filoi sou oi NATOIKOI kai oi Amerkanoi »
ΔΑΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΝ ΕΠΕΡΙΜΕΝΑ ΕΤΣΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΝΑ ΚΑΜΕΙΣ.
10. Παρακάτω συνεχίζεις με διάφορα, ε… ρε φίλε εν μπρώ να κάτσω να σου παραθέσω μιαν κοπήν links που εδιάβασα ως τωρά για το θέμα τζαι που δείχνουν πως εμπλεκοβται πολλοί μέχρι και ο πρόεδρος …
ΔΩΚΕ ΤΖΑΙ ΣΥ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΥΡΟΝ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤΤΙΝ ΤΖΑΙ ΕΣΙΕΙ ΠΟΛΛΥ ΨΩΜΙ.
11. * χίδια μου τα κόμματα και τα συμφέροντα τους, ειδικά το ΑΚΕΛ.
12. ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΩ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ :
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ
ΟΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΛΕΓΑΜΕ «ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ»…
ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΟΤΙ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΚΛΠ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥΛΟΥΝ ΑΥΤΑ
ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΞΕΧΑΣΑΜΕ !!!
Patridas says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:05 (UTC 3)
«Το 1974 έκαναν στρατιωτικό πραξικόπημα. Τώρα προσπαθούν να κάνουν πολιτικό. Φίλε με τον λόγο σου, με την πέννα σου με το είναι σου, προστάτεψε τον πρόεδρο και τη δημοκρατία, ξύπνα μην κοιμάσαι . Προώθησε το παντού. Δώσε το παρόν σου την Τρίτη στο προεδρικό μέγαρο στην εκδήλωση καταδίκης για την τουρκική εισβολή».
SMS που αποστέλλεται στους Ακελικούς.
Ο Χριστόφιας μιλά για πολιτικό πραξικόπημα (όχι για απόδοση δικαιοσύνης) και συγκρίνει το 74 και την εισβολή με αυτό που γίνετε τώρα…
μέτα οι οργανωμένοι τους μιλούν για διχόνοια…
Ο άνθρωπος είναι επικίνδυνος….
MK says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:08 (UTC 3)
Τι υπονοεις κ Τσε. Των ηρωων του 74 εν μανες των διδιμων ναυτων εν νε μάνα?? Φυσικα και τιμουμε τους νεκρους μας και τους αγνοουμενους μας. Όχι ομως με συναυλιες και σπερνοντας την διχονοια. Που ήταν ο γιος Χριστοφκιας τις προυγουμενες χρονιες που τιμουσαμε τους νεκρους μας στο οδοφραγμα του Ληδρα Παλλας. Αλλα επειδη φωναζαμε «Εξω οι Τουρκοι από την Κυπρο» και θιγαμε τους αδελφους του δεν εμφανιζοταν. Φέτος για να αναβει φυτιλιες και να θρηνησουμε και άλλους παρουσιαστηκε.
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:21 (UTC 3)
Εγω απορώ πόσο ηλίθιοι είναι αυτοί που θα διαδηλώσουν υπέρ του Καταστρόφκια! Οτάν τους μπήξουν κανένα 30% αύξηση στο ρεύμα, ή κανένα ΦΠΑ 17% ή κανένα πρόσθετο φόρο για να καλύψουμε σαν κράτος τις μα…ιες του «ηγέτη» μας, τότε να δούμε… αλλά μια ζωή αρνιά… και παρεπιπτόντως διαφωνώ με το σύνθημα που ακούγετε στις διαδηλώσεις εναντίον του Καταστρόφκια ότι «δεν κανει ούτε για τσοπάνης», διότι κάνει και παρακάνει για τσοπάνης…. τα αρνιά του ΑΚΕΛ και της ΕΔΟΝ καλά τα μαντρίζει… ΑΤΕ ΟΥΣΤ!
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:30 (UTC 3)
ΤΟΝ ΜΕΤΡΗΣΑΜΕ, ΤΟΝ ΖΥΓΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΓΗΚΕ ΕΛΛΕΙΠΗΣ…………………
Ας μην είμαστε απερίσκεπτοι, με φανατισμούς και ακραίες καταστάσεις το μόνο που θα πετύχουμε είναι να κλάψουμε και πάλι.
Ακόμα το αίμα είναι νωπό στους τάφους των αδικοχαμένων μας της 11/7/2011.
Μπορούσε ο Πρόεδρος να δείξει ανωτερότητα και λόγω του πένθους αυτών των ανθρώπων να ανάβαλλε την εκδήλωση για μετά τις 40 των νεκρών.
Τότε θα πηγαίναμε όλοι και θα τον βλέπαμε με άλλο μάτι.
Ας μην τους δώσουμε την ευκαιρία. Ίσως γιατί αυτοί που θα πάνε στην εκδήλωση να συμπαρασταθούν στο πρόεδρο, δέν έκλαψαν και δεν πόνεσαν με τα τελευταία γεγονότα. Ίσως γιατί δεν είχαν δικούς τους από τους αδικοχαμένους.
Αλοίμονο, απ’ ότι φαίνεται δεν κινδυνεύουμε από πόλεμο και άλλα κράτη. Αυτό το φροντίζουν οι ίδιοι οι πολιτικοί μας.
Σκέφτηκε κανείς εκείνο το 19ο στρατιώτη που ήταν σκοποιά και φύλαγε το φονικό φορτίο, όταν γίνονταν οι μικροεκρήξεις; Τί φόβο κουβαλούσε και κουβαλάει; Να τα βλέπει και να φοβάται. Παίζανε οι υπεύθυνοι με την ψυχολογία του;
Να κρατά τη ψυχή του στη χούφτα του και να αναρωτιέται πότε θα εκραγούν; Και μαζί του και τόσοι άλλοι στρατιώτες.
Οκυαλος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:34 (UTC 3)
Βρε ανεγκέφαλοι, νομιζετε οτι η πλειοψηφια οσων παρεβρεθηκαν αυτες τις μερες στο προεδρικό ξερουν τι ειγινε το 74? Το 90% εχουν γεννηθεί μετα το 80. Επισης,γιατι παντα να προβαλλεται ως μετρο συγκρισης το 74? Πρεπει να σκοτωθουν χιλιαδες για να δικαιούται ο λαος να διαμαρτυρηθεί?
Δημητρη μου, μαζι με το γιο σου που νομιζει οτι κυβερνα μαζι σου, πρεπει να το χωνεψεις οτι εισαι προεδρος ολων των Κυπριων, οι οποιοι ολοι πενθουν.
CHE says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:46 (UTC 3)
OK
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:46 (UTC 3)
Ρε παιδιά για το όνομα του Θεού! Ρίχνετε το επίπεδο της συζήτησης όταν ασχολείστε με τον CHE. Απλά όλα τώρα εξηγούντε γιατί αυτός ο τόπος πάει πίσω πίσω αφού άτομα σαν τον CHE (με τόοοοοση διανοητική καθυστέρηση) υποστηρίζουν τον Χριστόφια. Διαδηλώσεις ή μη-διαδηλώσεις , η ουσία είναι ότι καταφέραμε (ειδικά η ηγεσία μας) να πάρουμε αυτόν το τόπο 20 χρόνια πίσω. Από εδώ και μπρός πρέπει όλος ο λαός να ανοίξει επιτέλους τα μάτια του (να σταματήση αυτή την αδιαφορία που τον διακατείχε) και να πάρει την τύχη του στα χέρια του και όχι να αφήνει άλλους να αποφασίζουν για αυτόν!
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:47 (UTC 3)
Η εκδήλωση μέσα στο Προεδρικό διοργανώνεται από τον Πρόεδρο η δε εκδήλωση εκτός προεδρικού συμβαίνει αυθόρμητα από τους πολίτες. Η εκδήλωση εντός μπορεί να τύχει χειρισμού αφού είναι επίσημα διοργανωμένη. Η εκδήλωση εκτός πώς μπορεί να εμποδιστεί αφού αυθόρμητα πολίτες θα παρουσιαστούν;; Πώς θα αποτραπούν οι πολίτες να πάνε;; με μπλόκα;;;;
Τιμούμε τη μνήμη των νεκρών μας στο πραξικόπημα και την εισβολή και θυμόμαστε κάθε μέρα την κατοχή ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΜΕ!!!!! άλλοι έχουν ξεχάσει την κατοχή και παίρνουν ρεύμα από τον κατακτητή.
Προτείνω να ακυρωθεί η εκδήλωση εντός προεδρικού και ως αντιστάθμισμα να επανέλθει το »Δεν Ξεχνώ» στα σήματα των καναλιών, στα έγγραφα του κράτους και στα τετράδια των παιδιών μας από σήμερα με προεδρικό διάταγμα, για να τιμήσουμε τη μνήμη των νεκρών μας και για να θυμίζουμε την κατοχή!!!
..
kokoras me gnosi says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:49 (UTC 3)
Κάψετε την Κύπρο για να εξυψωθεί το γινάτι και ο εγωισμός σας.
Εάν καταφέρετε τους Κύπριους να σκοτωθούν μεταξύ τους απόψε αυτό θα κερδίσετε? Μεν μας πήτε πάλε ότι ο Ιούλιος είναι άτυχος μήνας
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 10:56 (UTC 3)
ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΓΑΡΟΣ!!!!!!!
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 11:02 (UTC 3)
re paithkia men tsakonneste, den tha allaxei o anthropos, oute tha allaxei tin ekdilosi – synavlia. An tin allaxei tha kakofanisei toys fanatikous opadous tou akel oi opoioi lene oti den ftaiei. dame den etaraxe ta container me ta ekriktika gia na men kakofanisei ton assant, enna allaxei mian ekdilosi pou an exei ekvasi pou o idios epithimei – kafkaes diladi – tha apoprosanatolisei ton kosmo apo tis pragmatikes aities ton diamarturion??? siga na men to kamei!
Okyalos says:
19 Ιουλίου, 2011 at 11:04 (UTC 3)
Γιατι δεν κανει την εκδηλωστη στο νοσοκομείο?Εξω απο την εντατική οπου ειναι ξεχασμενος ενας κρισιμα τραυματίας?
ΚΥΠ says:
19 Ιουλίου, 2011 at 11:06 (UTC 3)
ΜΕΧΡΙ ΧΘΕΣ ΞΕΡΑΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ. ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ.
che says:
19 Ιουλίου, 2011 at 11:45 (UTC 3)
popse na prosexetai pou ton CHE
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 11:57 (UTC 3)
Γιατί; Εν να αναστηθεί;
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 11:56 (UTC 3)
TO 20% APENANTI APO TO 80% ARKETA ANEKTIKAME TIN KOROIDIA… THA SA DOUME EKEI….
THIMA says:
19 Ιουλίου, 2011 at 11:57 (UTC 3)
ΜΕΧΡΙ ΧΘΕΣ ΞΕΡΑΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ. ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ.
..
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 11:58 (UTC 3)
o che einai o xristofias, afoy den mporei na kyvernisei perna thn ora toy sto internet
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 11:59 (UTC 3)
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ «ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ».
ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΘΕΜΑ ΤΗΣ «Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΒΛΑΚΑΣ».
ΝΑ ΚΑΤΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΤΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΕΙΔΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ.
ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΛΕΞΗ «ΒΛΑΚΑΣ» ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ.
ΕΜΕΙΣ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΘΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥΓΡΑΦΟΥ ΚΩΣΤΑ ΒΑΞΕΒΑΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ ΑΥΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 12:03 (UTC 3)
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ «ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ» ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΤ.
ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΘΕΜΑ ΤΗΣ «Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΒΛΑΚΑΣ».
ΝΑ ΚΑΤΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΤΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΕΙΔΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ.
ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΛΕΞΗ «ΒΛΑΚΑΣ» ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ.
ΕΜΕΙΣ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΘΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥΓΡΑΦΟΥ ΚΩΣΤΑ ΒΑΞΕΒΑΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ ΑΥΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
ANONIMH says:
19 Ιουλίου, 2011 at 12:12 (UTC 3)
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΥΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ… ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ..ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΤΟ 74″ ..ΕΧΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΙΣΧΗ – ΤΩΡΑ ΞΥΠΝΗΣΑΤΕ??? ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΙΚΟ ΧΑΜΟ ΤΩΝ 13 ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΑΣ ΕΙΡΗΝΙΚΑ, ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΔΕΧΕΣΤΕ ΥΠΟΚΙΝΙΣΕΙΣ ( ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ) ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΕΚΤΡΟΠΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ… ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΕΛΟΥΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΓΩΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ…
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 12:39 (UTC 3)
Ma poies ipokiniseis kai prasina aloga milas? Dld tosa xronia leme oti o Kipreos einai tou kanape kai pote den diamartirete tora pou e3ipnisen ena megalo pososto tou Kipriakou laou, amesos efkalete mas fasistes, oti mas ipokinoun kapoioi, dld TI THELETE epitelous apo ton Kiprio politi? Dld akoma kai esto arga e3ipnisame alla pale evrethikan kapoioi na amaurosoun auto to 3esikoma. Ego tha pao sto proedriko opos kai xiliades kosmou kai an vrethei esto kai ena arni na pai3ei ton magka o Theos na ton voithisei. Oloi gnorizoume ti eidos plasmata einai oi politikoi mas. Apo ti proigoumeni deutera gnorizoume kai ti eidos zoa einai oi politikoi mas. Se tetoies maures meres pou perna o laos mas anti na mas sispironoun perissotero mas dixazoun kai o kathenas exei to skopo tou. Emena prosopika den me aggizei kanenas politikos kai kanenas politikos den mou eipe sikostou piene sto proedriko, exo a3ioprepia kai 3ero oti einai kathikon mou na pao na diamartiritho. Ekatantisame gelioi se tounti xora pou opote kamoume kati extos tis Kipriakis routinas o kathenas mas vaftizei me diafora epitheta. »o kathe laos exei ton proedro pou tou a3izei», an emas mas a3izei autos o proedros tote na piame ssierkes kai na dioume enas enas mesto lakko. Emena den mou a3izei autos o proedros giauto thelo na paretithei prin mas kountisei telia meso tafo
ΝΙΚΟΣ says:
19 Ιουλίου, 2011 at 12:30 (UTC 3)
Ο CHE ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΟΝΑΧΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΕΧΗ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΝΑ ΠΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΑΗΔΙΑ, ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ. ΤΑ ΜΜΕ ΜΑΣ ΑΡΑΔΙΑΖΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΟΠΑΔΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΚΛΠ, ΕΝΩ ΝΑ ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΣΕ ΓΗΠΕΔΙΚΑ-ΟΜΑΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗΜΑ, ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΥΡΙΟΙ ΟΠΑΔΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, ΑΛΛΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΤΥΦΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΠΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΓΡΙΒΙΚΟΙ, ΜΑΚΑΡΙΑΚΟΙ, ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΕΣ, ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΙ ΚΛΠ, Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ(ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΦΙ ΓΙΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ, Η ΜΠΑΛΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.) ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΚΕΛ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ‘ΟΠΑΔΟΥΣ’ ΤΟΥ (ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΛΕΞΗ ΟΠΑΔΟΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΓΑΝΤΙ) ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ, ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΕΣ, ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ, ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΕΣ ΚΛΠ, ΠΟΥ ΗΤΑΝΕ ΟΜΩΣ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΛΥΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ;
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΠΟΤΕ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟ ΥΦΟΣ ΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ, ΑΠΟ ΤΑΣΣΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ. ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΡΕ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΘΕΣΜΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ, ΘΕΛΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΜΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΖΗΣΩ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΖΟΥΝ 37 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ, ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΙΣΩ, ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ, ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΕ ΚΟΥΡΑΣΑΝ ΧΩΡΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΥΠΑΡΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΝΤΡΙΖΟΥΝ ΚΟΣΜΟ, ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΑΦΟΡΜΗ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΟΙ ΑΙΤΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ, ΚΑΙ ΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΚΕΛΙΚΟΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΜΜΕ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, (ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΟΔΑ ΕΞ ΕΛΛΑΔΟΣ-ΑΝ ΗΣΑΣΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΤΑ ΖΟΥΣΑΤΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ)ΒΓΗΚΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΣΑΣ ΠΟΥ Η ΘΕΣΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ.
ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΠΛΗΓΩΣΑΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΣΟ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ, ΚΑΙ ΟΠΑΔΙΣΜΟ Η ΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΤΑ ΛΑΘΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΝΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΜΕ ΞΑΝΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ.(ΒΛ. ΑΚΕΛ- ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ)
ΑΠΛΑ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΒΑΛΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΨΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ , ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΥΤΥΧΩΣ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΥΣΟΥΡΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΑΣ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ.
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 12:56 (UTC 3)
Εύγε Νίκο πραγματικά εύγε.
«ΤΑ ΛΑΘΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΝΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΜΕ ΞΑΝΑ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ»
δυστυχώς αυτό είναι και το μεγάλο κακό της Κύπρου. Τα λάθη που κάμαμε σαν Κυπριακός λαός αντί να μας βοηθήσουν να μην τα ξανακάνουμε και να βγούμε πιο δυνατοί από μέσα, κάποιοι εδώ και χρόνια τα εκμεταλλεύονται για δικά τους συμφέροντα. Δυστυχώς είμαστε ένας λαός που κανένας δεν θα ζήλευε, ένας λαός χωρίς άποψη, ένας λαός χωρίς μέλλο για τα παιδιά του, ένας λαός της καλοπέρασης, που απλά οι »αριστοκράτες» περνούν καλά και οι υπόλοιποι ζουν στο δικό τους μαζοχιστικό βασίλειο. Δυστυχώς εξυπνήσαμε πολλά αργά και δεν ξέρω αν σώζεται τπτ. Είμαστε ένας λαός για κλάματα
ΛΟΥΚΑΣ-ΔΙΚΩΜΟ says:
19 Ιουλίου, 2011 at 12:33 (UTC 3)
ΠΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΝ-ΥΙΟ
ΠΑΤΡΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ, ΤΙΜΙΩΤΕΡΟΝ ΕΣΤΙΝ Η ΠΑΤΡΙΣ
ΟΧΙ ΤΙΜΙΩΤΕΡΟΝ ΤΟ ΚΟΜΜΑ
Υ.Γ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ CHE, ΕΠΑΘΕΤΕ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑΝ ΤΟΥ ΠΕΛΛΟΥ
ΣΤΟ ΧΩΡΚΟΝ, ΠΟΥ ΕΣΥΡΕΝ ΜΙΑΝ ΠΕΤΡΑΝ ΣΤΟΝ ΛΑΚΚΟ, ΤΖΙΑΙ ΒΟΥΡΗΣΑΝ
ΟΙ ΝΟΥΣΙΜΟΙ ΤΟΥ ΧΩΡΚΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΗΒΚΑΛΟΥΝ. ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟΝ.
S says:
19 Ιουλίου, 2011 at 12:40 (UTC 3)
γιατί ασχολείστε και απαντάτε σε ανθρώπους (λέμε τώρα) σαν τον CHE.
αυτό θέλουν, να εκνευρίσουν τον λαό, να ασχολούμαστε μαζί τους.
ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ!!!! ΟΥΤΕ ΤΟ ΣΑΛΙΟ ΜΑΣ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ, ΤΟΥΣ ΕΚΑΜΑΝ ΟΛΟΥΣ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΠΟΥ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΨΕΜΑ, ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΤΟΠΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΝ, ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΤΑΜΑΤΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΜΟΥΝ, ΝΑ ΕΚΝΕΥΡΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΑΤΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥΤΟΙ…ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ..
ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ.
ΑΝ ΑΠΟΨΕ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΟ, ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΦΤΑΙΝΕ!!!!!
Kiprios POLITIS says:
19 Ιουλίου, 2011 at 12:43 (UTC 3)
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Stamatate epitelous.
Xounta 1 VS Xristofias 1
Areskisas etsi olous touto to apotelesma. Giafto ton aplo logo den pame prosta.
Malonoume metaksi mas kai oloi osoi ine eksousia, ite deksioi ite aristeroi ite kentrooi, aftoi pernoun kala kai trone kala.
Esis exete na fate? Ta pedia sas tha exoun na fane?
Stamatate epitelous.
ΚΥΠ says:
19 Ιουλίου, 2011 at 12:44 (UTC 3)
Τρίζουν τα κόκκαλα του πραγματικού Che. Δηλαδή ο ηλίθιος Κύπριος Che «μαϊμού», έχει την εντύπωση ότι αν ο Che Guevara ή οποιοσδήποτε άλλος πραγματικός επαναστάτης βρισκόταν απόψε στην Κύπρο, θα ήταν μέσα στο προεδρικό μαζί του, να χειροκροτά τον Χριστόφια; Θα ήταν έξω μαζί με τους πολίτες που έχουν αγανακτήσει από μια ανεύθυνη και επικίνδυνη κυβέρνηση.
Kiprios POLITIS says:
19 Ιουλίου, 2011 at 12:49 (UTC 3)
Telika oti pathoume xalali mas.
Distixos ime kiprios politis kai niotho vlakas, arni, ilithios pou kataferan na mas dioikoun olous me afton ton tropo kai panta na kamnoun to KOSMO OLO na tsakonete metaksi tous kai aftoi na gelane piso apo tis omorfes karekles tous.
Ftani pia. Aristeri, deksioi, kentrooi, theloume oloi na zisoume irinika stin omorfi kipro mas. To dikeoumaste. Stamatiste na tsakoneste gia pios ftei. Panta leme ften oi aloi kai oxi emis.
SAS ROTAO GIA TELEFTEA FORA. EXETE NA FATE GIA AVRIO?????????
Distixos ite aristeros ite deksios ite kentoos ise, i times sto mpakaloi ine i idies.
KATALAVETE TO
ΝΙΚΟΣ says:
19 Ιουλίου, 2011 at 13:01 (UTC 3)
ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΜΕ ΤΟΣΑ ΒΡΑΔΙΑ ΣΕ ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΝΤΑΙ, Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΣΤΟ ΚΟΥΜΠΑΚΙ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΥΠΝΟΔΩΜΑΤΙΟΥ ΤΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΕΞΩΠΟΡΤΑ, ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΜΑΝΤΡΙ ΤΟΥΣ (ΠΕΟ ΕΔΟΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΑΚΕΛ ΘΥΡΑ9 ΚΛΠ ) ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΜΕ ΑΝΑΡΧΟΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΥΦΟΣ, ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΜΕ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ, Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΑΤΡΕΙΑ, (ΒΛ. ΘΥΡΑ9- ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΟΤΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ-ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Ή ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ Ή ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ-ΟΧΙ ΟΤΙ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ-ΒΟΛΕΥΕΙ-ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΕΤΣΙ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΘΥΡΑ9 ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΒΗΣΤΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΑΝΟ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΡΑΦΗ A.C.A.B. ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΜΑΘΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΕΧΕΤΕ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΤΕ ΤΟ)
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΠΕΛΩΣΟΥΝ ΑΣ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΑΚΡΙΑ, ΠΑΜΕ ΕΚΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΞΑΝΑ, ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ Η ΑΦΟΡΜΗ, ΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΠΕΘΑΝΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΤΟΥΣ ΤΙΜΟΥΜΕ ΜΑ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΟΥΜΕ, ΕΓΙΝΑΝ ΤΟΣΑ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ, ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΙΜΩΡΙΑ, ΟΧΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΓΡΑΦΙΚΟΙ ΚΑΠΟΙΟΙ, ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΔΛΔ, ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΝΟΧΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΖΩ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟ (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ).
ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΥΘΗΝΩΝ-ΤΙΜΩΡΙΑ-ΔΙΚΗ-ΠΟΙΝΗ.ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΚΛΠ
ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΠΡΗΞΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΡΕΕΕΕΕΕΕ, ΞΥΠΝΑΤΕ ΓΑΜΩΤΟ, ΑΛΛΟ Ο ΗΛΙΟΣ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ, ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ.
ΛΕΤΕ ΔΛΔ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΝΑ ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 2,5 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΤΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΜΗΝ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΜΑΣΤΕ, ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΝΕΚΡΩΝ ΚΛΠ ΔΕΝ ΣΥΓΧΕΟΝΤΑΙ ΤΑ 2. ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΣΤΑ ΜΕΓΑΦΩΝΑ Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΘΥΜΑΤΩΝ ΗΛΙΟΥ ΚΛΠ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΛΠ…ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΡΕ….ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟ….
ΞΥΠΝΑΤΕ ΟΛΟΙ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΒΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΚΑΝΑΠΕ, ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ, ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΙΟ ΑΣ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 13:36 (UTC 3)
τι να κανουμε τους Τουρκους. Τα καταφερνουμε και μονοι μας να αλληλοβριζομαστε, να αλληλοσκοτωνομαστε, just like 1960-1974.
μπραβο σε ολους, ειστε προτυπο σεβασμου στους συνανθρωπους συμπατριωτες σας
Ξάνθος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 13:40 (UTC 3)
Ελληνίδες & Έλληνες της Κύπρου.
ΣΗΜΕΡΑ, 19 ΙΟΥΛΙΟΥ 2011, Ο ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ:
ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ την ωριμότητα και την αξιοπρέπεια του, στοιχεία που ΔΕΝ διαθέτουν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και οι πέριξ του ΚΑΙ
ΝΑ ΔΩΣΕΙ μαθήματα Δημοκρατίας προς όλους εκείνους, που μέσα από τον πανικό που ευρίσκονται ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΣΤΑΣΟΥΝ ΑΠΟΨΕ να σύρουν τον Κυπριακό Λαό σε ΕΜΦΥΛΙΑ ΣΥΡΡΑΞΗ, ως μόνο μέσο σωτηρίας τους…!
ΣΗΜΕΡΑ, ΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ -Ο ΛΑΟΣ- ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΣΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΜΑΣ ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΠΟΥ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ…
ΣΗΜΕΡΑ, Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΑΞΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ:
ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ.
ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗ ΝΟΘΕΥΣΗ ΤΟΥ ΛΑΪΚΟΥ ΞΕΣΗΚΩΜΟΥ.
ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΜΟΝΟΥΣ,
ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΛΕΘΡΟΥ…
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ, ΞΑΝΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.
ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ…
Κίνηση για
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ & ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
Πάνος Ιωαννίδης
Πρόεδρος
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 13:46 (UTC 3)
Παρόλο που σε προηγούμενη επιστολή μου ζήτησα ο κόσμος να πάει και σήμερα στο προεδρικό για διαμαρτηρία, τώρα με τα ποιο πάνω και για να μην χυθεί αδελφικό αίμα, πιστεύω καλύτερα να μην γίνει η εκδήλωση των αγανακτισμένων στο Προεδρικό. Μέρες υπάρχουν πολλές και για έναν εγωισμό δεν είναι σωστό να χυθεί αίμα. Ακόμα δεν θα δοθεί άλλοθη στους κυβερνώντες.
Ανώνυμος says:
19 Ιουλίου, 2011 at 13:46 (UTC 3)
Η ΚΥΠΡΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΑΤΟΡΑΣ,ΑΛΛΑΖΩΝΑΣ. Η ΧΟΥΝΤΑ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΑΚΕΛ ΕΔΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΝΑΠΝΕΥΣΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ.
Ε/Κ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ.!
NICK says:
19 Ιουλίου, 2011 at 15:17 (UTC 3)
Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΕΙ. Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΤΟΣΑ ΒΡΑΔΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΑΘΜΕΥΣΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΘΜΕΥΣΟΥΝ ΟΙ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ, ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΒΡΑΔΙΑ ΣΤΑΘΜΕΥΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΣΥΔΥ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΑΘΜΕΥΣΟΥΜΕ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ‘FREE PASS’ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΚΡΑΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΚΑΤΑΦΑΝΕΣΤΑΤΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΠΗΡΑΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΟ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ. ΑΣ ΜΕΙΝΕΙ ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ.
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΝΑΚΙΑ, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΟΙ ΤΣΟΠΑΝΗΔΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ, ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΤΟ ΚΟΠΑΔΙ ΤΟΥΣ ΜΕ ΒΕΡΓΟΥΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΚΥΛΟ, ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΟΥΤΕ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΝΟΙΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΣΟΠΑΝΗΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΚΟΠΑΔΙ ΤΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.(ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΡΩΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΦΕΡΤΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΕΤΥΧΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΔΡΟΜΟ)
ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΔΕΝ ΚΩΛΩΝΟΥΜΕ ΜΗΝ ΚΩΛΩΣΕΤΕ ΘΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΜΑΝΤΡΙΑ.
ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΗΡΕΙΑ ΟΥΣΙΩΝ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟΨΕ ΣΚΑΤΟΜΠΑΤΣΟΙ, (ΚΑΦΡΟΙ, ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΟΙ, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΙ ΚΛΠ) ΜΗΝ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΤΕ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΤΕ,
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ…ΟΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ, ΓΙΑΤΡΟΙ, ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ, ΝΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ‘ΚΡΑΤΟΣ’ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΑΝΟΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΗΡΕΙΑ ΟΥΣΙΩΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ.
Λεωνίδας says:
19 Ιουλίου, 2011 at 16:58 (UTC 3)
… ὥσπερ γὰρ τῶν ἐν ταῖς ναυσὶν ἁμαρτημάτων ἃ συμβαίνει
περὶ τοὺς πλοῦς, ὅταν μὲν τῶν ναυτῶν τις ἁμάρτῃ, βραχεῖαν
τὴν βλάβην ἤνεγκεν, ὅταν δ’ ὁ κυβερνήτης ἀποσφαλῇ,
κοινὴν τὴν ἀτυχίαν ἅπασι τοῖς ἐμπλέουσι παρεσκεύασεν,
ὡσαύτως τὰ μὲν τῶν ἰδιωτῶν ἁμαρτήματα οὐκ εἰς τὸ πλῆθος,
εἰς δ’ αὐτοὺς ἤνεγκε τὰς βλάβας, τὰ δὲ τῶν ἀρχόντων καὶ
πολιτευομένων εἰς ἅπαντας ἀφικνεῖται.
Όπως ακριβώς τα λάθη στα πλοία που συμβαίνουν κατά το ταξίδι, όταν γίνουν από κάποιον ναύτη, η ζημιά που προκύπτει είναι μικρή, ενώ όταν κάνει λάθος ο καπετάνιος, προκαλεί μια συμφορά που πλήττει όλους όσους ταξιδεύουν μαζί του, έτσι και τα λάθη των απλών πολιτών δεν προκαλούν ζημιές στους πολλούς αλλά στους ίδιους, ενώ τα αντίστοιχα όσων έχουν εξουσία και ασχολούνται με την πολιτική έχουν συνέπειες σε όλους.
ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ, ΚΑΤ’ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΟΝΟΣ Β΄
ΔΗΜ 26.1–8
Λεωνίδας says:
19 Ιουλίου, 2011 at 16:59 (UTC 3)
Η ανάγκη για αυστηρότερη τιμωρία των αρχόντων παρά των απλών πολιτών
Αποσπάσματα από το «Περί Ανομίας ο Λόγος ή η Ευθύνη των Πολιτών» του καθηγητή ΚΡΥΩΝΙΔΗ ΔΙΑΜΑΝΤΗ
…Όταν ρωτήθηκε ο Σωκράτης ποια πόλη διοικείται κακώς, απάντησε: «εκείνη στην οποία οι άρχοντες εγκαθίστανται από φατρίες»
Κατά τον Δίωνα στις εμφύλιες αυτές συγκρούσεις κάθε μερίδα ονομάζει τους αντιπάλους της «εχθρούς της πατρίδος» και ισχυρίζεται πως αυτή μονάχα αγωνίζεται για το καλό του τόπου
Οι υποστηρικτές των νικητών αντιθέτως, σπεύδουν να παραλάβουν τα «πεσκέσια» που τους έταξαν, γινόμενοι τοιουτοτρόπως συμμέτοχοι στην απαξίωση του πολιτικού ρόλου του κάθε πολίτη.
Ο Αριστοτέλης πιστεύει πως το να αποκτήσει [ηθικό] κύρος μια πόλη δεν είναι έργο της τύχης, αλλά της επιστήμης και της θέλησης των πολιτών(14).
Με άλλα λόγια, η σύγχρονη δημοκρατία θέλει πολίτες με υψηλό αίσθημα ευθύνης των συνεπειών της πολιτογράφησής τους, και αυτό πηγάζει από την ίδια την έννοια της λέξης δημοκρατία ως μορφή πολιτεύματος λαϊκής κυριαρχίας.
Η δημοκρατία για να λειτουργήσει απαιτεί ενεργούς πολίτες. Πολίτες δηλαδή που δεν θα αποποιούνται τον ρόλο τους, ούτε θα απαξιώνουν την δυνατότητα ανάληψης δράσης. Τελικά στις δύσκολες συνθήκες του σύγχρονου πολιτικού γίγνεσθαι και της κοινωνικής συμβίωσης ο δρόμος προς την δημοκρατία παραμένει προσωπική υπόθεση και αξίζει «τιμή σ’ εκείνους όπου στην ζωή των ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες. Ποτέ από το χρέος μη κινούντες• δίκαιοι κ’ ίσιοι σ’ όλες των τες πράξεις… Και περισσότερη τιμή τους πρέπει όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν) πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος, κ’ οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε»(15).
sas sixa8ika says:
29 Ιουλίου, 2011 at 08:39 (UTC 3)
Re efimerida tou kolou. oute o kolos den anexete na skoupisti mazi sas. fasistes. ftou kai ksana ftou.